• Oy SEK Ab/

Dell julkisti uusia työmääräoptimoituja IT-laitteita yrityssovellusten helpompaan hallintaan

Dellin neljä uutta laitetta ja integroitua järjestelmää mahdollistavat työmäärän optimoinnin ja IT-infrastruktuurin hallinnan kaiken kokoisissa yrityksissä.

Dell julkaisi tänään joukon yrityksille suunnattuja laitteita ja integroituja järjestelmiä, joiden tarkoituksena on yksinkertaistaa ja tehostaa laitteiden käyttöä konesaleissa. Uusien laitteistojen avulla asiakkaat voivat tehostaa ja nopeuttaa toimintaansa. Uudet työmääräoptimoidut infrastruktuurilaitteet sekä integroidut järjestelmät nopeuttavat merkittävästi laitteistojen käyttöönottoa ja hallintaa kaiken kokoisissa yrityksissä:

1. Dell Acceleration Appliance for Databases alentaa tietokantasovellusten käyttökustannuksia.
  2. Dellin Oracle 12c -tietokannoille integroidut järjestelmät nopeuttavat tietokannan suorituskykyä yhdistämällä standardilaitteistoa Oracle 12c -ohjelmistoon.
  3. Dell In-Memory -laitteet Cloudera Enterprise -ratkaisuille tarjoavat asiakkaille tietoa nopeammin avoimen ja turvallisen Hadoop-ratkaisun avulla.
  4. Dell XC Series of Web-scale Converged Appliances -ratkaisut tarjoavat integroidun lähestymistavan IT:lle yksinkertaisella käyttöönotolla, hallinnalla ja skaalautuvuudella.

Dell tekee yhteistyötä johtavien ohjelmistoyhtiöiden kanssa optimoidakseen Dell-infrastruktuurit ja -hallintaominaisuudet yleisimpiin yrityssovelluksille ja -työmäärille. Yhteistyön avulla asiakkaille kyetään tarjoamaan paremmat edellytykset laitteistojen hyödyntämiseen. Samalla asiakkaalle taataan luokkansa paras suoritus- ja reagointikyky sekä tietoturva.

Tuoreen IDC-tutktimusyhtiön raportin mukaan integroitujen järjestelmien ja laitteiden markkinat ovat nopeimmin kasvavia segmenttejä IT-alalla. Yritykset ovat entistä kiinnostuneempia integroiduista järjestelmistä yksinkertaistaessaan ja tehostaessaan IT-ratkaisujaan. Uusien ratkaisujen avulla kyetään vähentämään IT-hallinnon työtaakkaa ja nostamaan palvelutasoa yrityskäyttäjille. Laitevalmistajat ja ohjelmistoyhtiöt tulevat jatkossa kehittämään yhä kehittyneempiä välineitä laitteistojen hallintaan ja integroimaan enemmän ohjelmistopaketteja asiakkailleen. Lisäksi laitevalmistajien ja ohjelmistotalojen välinen yhteistyö tulee lisääntymään uusien laiteratkaisujen kehittämiseksi [1].

Tänään julkaistut uudet ratkaisut edustavat Dellin pyrkimyksiä parantaa asiakkaidensa IT-investointien tuottavuutta. Dellin yhteistyökumppaneita ovat muun muassa Oracle, SAP, Red Hat, Microsoft ja SAP HANA.

Saatavuus:

• Dell Application Acceleration for Databases on saatavilla maailmanlaajuisesti vuoden 2014 jälkimmäisellä puoliskolla.
  • Dell Integrated Systems for Oracle 12c Database on saatavilla maailmanlaajuisesti vuoden 2014 jälkimmäisellä puoliskolla.
  • Dell In-Memory Appliance for Cloudera Enterprise on saatavilla maailmanlaajuisesti vuoden 2014 jälkimmäisellä puoliskolla.
  • Dell XC Series of Web-scale Converged Appliances on saatavilla maailmanlaajuisesti vuoden 2014 neljännellä neljänneksellä.
  • Uudet laitteistot ovat saatavilla jälleenmyyjiltä ja Delliltä.

Lisätietoa:
Marko Konttinen, ratkaisumyynti, Oy Dell Ab
p. +358 207 533 624, marko_konttinen@dell.com

Englanninkielinen tiedote on kokonaisuudessaan luettavissa Dellin verkkosivuilla (englanniksi).

[1] IDC "Converged and Integrated Datacenter Systems: Creating Operational Efficiencies" Doc # 246611 Feb 2014

Tietoja Dellistä:
Dell (NASDAQ: DELL) kuuntelee asiakkaitaan ja toimittaa heille innovatiivisia teknologioita ja palveluita, jotka antavat voimaa tehdä enemmän. www.dell.fi