Dell toi markkinoille uuden tehokkaan ja ympäristöystävällisen tallennuslaitteen

Dell on julkaissut uuden ympäristöystävällisen, helppokäyttöisen ja edullisen DellTM PowerVaultTM MD1120 –tallennuslaitteen vastaamaan yhä paremmin asiakkaidensa kasvaviin tarpeisiin. PowerVault MD1120 on Dellin ensimmäinen pienempiä 2,5 tuuman kiintolevyjä käyttävä tallennuslaite.

Käyttämällä 2,5 tuuman kiintolevyjä perinteisten 3,5 tuuman kiintolevyjen sijaan, laite säästää tilassa jopa 70% ja sähkönkulutuksessa jopa 50%. Pienemmät kiintolevyt mahdollistavat suuremman levymäärän käytön, jolloin laite tarjoaa erinomaisen suorituskyvyn kriittisille sovelluksille kuten tietokannat ja sähköposti. Näiden ominaisuuksien ansiosta voidaan koko järjestelmän energiankulutuksessa säästää.

PowerVault MD1120 on suunniteltu tuomaan lisää tallennustilaa Dellin PowerEdge –palvelimille. Palvelinten ja tallennuslaitteiden yhteiset hallintatyökalut yksinkertaistavat hallintaa ja ylläpitoa. "Olipa yrityksen tarve palvelimilleen lisätilan luomisesta, tai tulevaisuuden tarpeiden ennakoimisesta, MD1120 on helppokäyttöinen, suorituskykyinen ja sähköä säästävä ratkaisu”, kertoo Dellin tuotepäällikkö Marko Kortetmäki.

Hinnat ja saatavuus

PowerVault MD1120 on tilattavissa heti, alkaen 2619 euron hintaan. Arvonlisäveroton hinta sisältää rahdin.