• Oy SEK Ab/

Dell vahvistaa kosketusnäytöllisten PC-laitteiden suorituskykyä ja tietoturvaa entisestään

Dell julkisti uusia PC-laitteita yrityksille ja kuluttajille. Päivitetyt Latitude-, XPS- ja OptiPlex-sarjat tarjoavat nyt entistä enemmän suorituskykyä.

Dell julkisti tänään uuden Latitude E6540 –kannettavan. Yhtiö kertoi myös tuovansa aiempaa enemmän suorituskykyä Latitude-, OptiPlex- ja XPS-kannettaviin ja -pöytäkoneisiin.

Dellin yritys-PC:t tarjoavat tietoturvaa, hallittavuutta ja luotettavuutta

Julkistettu Dell Latitude E6540 on tuore lisäys markkinoiden tietoturvallisimpaan ja hallittavimpaan yrityskannettavien sarjaan. Latitude E6540 -kannettavassa on FIPS 140-2 -sertifioitu TPM-turvapiiri (Trusted Platform Module). Lisäksi laitteen tietosuojaominaisuudet sisältävät kattavan salauksen, kehittyneen todennuksen sekä huippuluokan suojauksen haittaohjelmilta.

Uusi Dell OptiPlex 9020 on markkinoiden hallittavin Intel® vPro™ -yhteensopiva pöytäkone ja Dellin tähän asti tehokkain yrityspöytäkone. Malli on saatavana neljässä eri muodossa, esimerkiksi monipuolisena ja pienikokoisena All-in-One–mallina. OptiPlex 9020 voidaan helposti ottaa pilvikäyttöön uudella, integroidulla Dell Cloud Desktop –työpöytä- ja sovellusvirtualisoinnilla. Dell Wyse WSM –teknologiaan perustuva Dell Cloud Desktop on konfiguroitu levyttömäksi. Siten OptiPlex 9020 voidaan jakaa useiden virtuaalikäyttäjien kesken turvallisesti keskitetyllä hallinnalla ja tallennuksella. Ulkonäkö, suorituskyky ja tuntuma ovat silti samat kuin perinteisellä pöytäkoneella.

Dell XPS –sarjaan paremmat kosketusominaisuudet ja lisää tehoa

Uudistettujen XPS–laitteiden suorituskykyä ja laajennettavuutta on parannettu edeltävään laitesukupolveen nähden. Uusi XPS 27 All-in-One-PC tarjoaa kirkkaalla Adobe RGB Quad HD –näytöllään luokkansa värivoimaisimman kosketusnäyttökokemuksen.

Käännettävä XPS 12 –kosketusnäyttö-PC on myös päivitetty entistä nopeammaksi ja tehokkaammaksi. XPS 12:n suorituskykyä on parannettu 63 %:lla ja se on nyt 1,6 kertaa aiempaa nopeampi. Akun kestoa on pidennetty yli kahdella tunnilla ja on nyt jopa 8 tuntia 43 minuuttia.

Kaikki tänään julkistetut tietokoneet pohjautuvat neljännen sukupolven Intel® Core™ -suorittimiin.

Uudet Dell-lisälaitteet täydentävät käyttäjäkokemuksen

Uusi 21,5 tuuman Dell S2240T -kosketusnäyttö tarjoaa nopean ja intuitiivisen tavan käyttää sovelluksia Full HD –tason resoluutiolla. Kymmenen pisteen kosketusnäytössä on ergonominen jalusta. Näytön voi myös liu’uttaa ja kallistaa luontevaan kosketus- ja kirjoitusasentoon sekä asentaa seinään tai Dell Single Monitor Arm -varteen.

Dell kertoi myös lisäävänsä valikoimaansa kaksi monitoimitulostinta. B1165nfw sekä B1265dfw on suunniteltu yritys- ja kotikäyttöön ja ne sisältävät langattomia verkko-ominaisuuksia ja monipuolisia dokumenttien hallintaohjelmistoja. Elokuussa 2013 Dell tuo lisäksi markkinoille pien- ja kotitoimistoille suunnatun B1163w-monitoimitulostimen.

Saatavuus

Dell XPS 27 All-in-One, S2240T–kosketusnäyttö sekä monitoimitulostimet ovat heti saatavilla Suomessa www.dell.fi -verkkokaupassa. Latitude E6540, OptiPlex 9020 ja parannettu XPS 12 tulevat saataville lähiviikkoina.

Lisätiedot:

Markus Strandvall, Oy Dell Ab, p. 040 718 2918, Markus_Strandvall@DELL.com

Lisätietoja Direct2Dell-blogissa. Englanninkielinen tiedote on kokonaisuudessaan luettavissa täällä.

Tietoja Dellistä:
Dell (NASDAQ: DELL) kuuntelee asiakkaitaan ja toimittaa heille innovatiivisia teknologioita ja palveluita, jotka antavat voimaa tehdä enemmän. www.dell.fi.