Ennakkomaistiaisia Dellin CES-julkistuksista: Latitude 5000 Series -kannettava

Dell on esitellyt esimakua tuotteista, joita yhtiö on laajemmin julkistamassa tammikuussa Las Vegasissa järjestettävillä CES 2016 -kuluttajaelektroniikkamessuilla.

Dell julkistaa jo nyt täysin päivitetyn Latitude 5000 Series -kannettavan. Kyseessä on täysvarusteltu yritystason kannettava PC, jonka uusi, 6. sukupolven Intel® -neliydinsuoritin takaa korkeimman mahdollisen suorituskyvyn. Laitteessa yhdistyy alan johtava tietoturva ja kestävyys sekä tyylikäs muotoilu. Kannettava on saatavana 14- (Latitude E5470) ja 15-tuumaisena (Latitude E5570), ja se on jopa 27 % ohuempi ja 18 % kevyempi kuin sen edeltävän sukupolvi.

Yrityskäyttäjille suunnattu, uudistettu Latitude 5000 Series sisältää seuraavia parannuksia:

• Luotettavuus: Latitude 5000 on alan kestävin yritysluokan kannettava. Se läpäisee enemmän armeijatason testejä kuin mikään muu markkinoilla olevista kannettavista [1]. Uusina materiaaleina käytetään muun muassa kevyttä, mutta erityisen lujaa hiilikuituvahvistettua polymeeriä.
  • Tietoturva: Dellin oman salauksen, haittaohjelmasuojan ja todennuksen lisäksi Latitude 5000 Series tarjoaa ylimääräisen valtuustietosäilön valinnaisilla integroiduilla älykortti- ja sormenjälkilukijoilla. Dell ControlVault -työkalu prosessoi ja tallentaa kriittiset tunnistamistiedot erilliselle sirulle, ja estää näin haittaohjelmien pääsyn henkilökohtaisiin tietoihin.
  • Hallittavuus: sisäänrakennetuilla hallintaominaisuuksilla yrityksen IT-hallinto voi muokata kannettavien BIOS-asetuksia ja määrityksiä joustavasti IT-infrastruktuuriinsa sopivaksi.

Lisäksi Latitude 5000 Series tarjoaa kattavasti tuottavuutta lisääviä ominaisuuksia, kuten:

• nopea USB-C-tyypin kaapelitelakointi ensimmäistä kertaa saatavilla Dell Latitude -kannettaviin
  • 6. sukupolven Intel® Core™ vPro™ -neliydinsuorittimet
  • lisävarusteena kosketusnäytöt Corning® Gorilla® Glass NBT™ -lasilla
  • ergonominen yritystason ISO-standardinäppäimistö valinnaisella taustavalaisulla
  • suurtiheyksiset ja pitkäkestoiset akut – jopa 17 tuntia
  • joustava liitettävyys työpisteellä työskenneltäessä E-sarjan telakoinnilla tai langattomalla Dell Wireless -telakalla ja Intel Pro WiDi:llä
  • erikoisvalmisteiset tarvikkeet tien päällä työskentelylle, esimerkiksi Dell Power Companion -varavirtalähde
  • suunniteltu erityisesti Windows 10:lle nopeaksi, sujuvaksi ja turvallisemmaksi
  • perustakuu ja Dell ProSupport Plus -tukipalvelut tarjoavat ennakoivan, automatisoidun tuen sekä vahinkosuojan.

Latitude 5000 Series tulee saataville Suomessa tammikuussa 2016 alkaen hintaan 739 euroa + alv.

Tämä on esimakua tammikuussa tulevista CES 2016 -julkistuksista, joiden myötä Dell tuo ammattilaisille uusia tietoturvallisia, hallittavia ja luotettavia tuotteita.

Lisätietoja

[1] Dellin teettämässä testauksessa Latitude 5000 Series läpäisi viisitoista MIL-STD 810G -standardin osatestiä täysin toimintakuntoisina. Testit eivät kuitenkaan ole osoitus Yhdysvaltain puolustusministeriön virallisesta hyväksynnästä tai tunnustuksesta.

Tietoja Dellistä:
Dell (NASDAQ: DELL) kuuntelee asiakkaitaan ja toimittaa heille innovatiivisia teknologioita ja palveluita, jotka antavat voimaa tehdä enemmän. www.dell.fi