Espoontorin Hammaslääkärit on siirtynyt osaksi Med Groupia

Espoontorin Hammaslääkärit Espoossa on siirtynyt osaksi Med Groupia liiketoimintakaupan myötä.

Espoon keskuksessa Asemakujalla sijaitseva Espoontorin Hammaslääkärit on palvellut asiakkaitaan jo vuodesta 1988. Tällä hetkellä Espoontorin Hammaslääkäreillä työskentelee kolme hammaslääkäriä, oikomishoitoihin erikoistunut erikoishammaslääkäri ja kolme hammashoitajaa. Nykyiset työntekijät siirtyvät Med Groupin palvelukseen.

"Toiminnan jatkuvuuden varmistamiseksi ja laadukkaan asiakaspalvelun takaamiseksi valitsimme kumppaniksemme juuri Med Group Hammaslääkärit. Meille on tärkeää, että Med Group jakaa kanssamme samat arvot ja ”asiakas on tärkein” -periaatteen. Saatuamme toiminnalle leveämmät hartiat pystymme keskittymään paremmin omaan ydinosaamiseemme, potilastyöhön. Samalla mahdollistuu myös vastaanoton kehittäminen tulevaisuudessa”, kommentoi hammaslääkäri Kirsi Fallenius Espoontorin Hammaslääkäreistä.

”Kyseessä on viides hammaslääkäriasemamme pääkaupunkiseudulla. Olen iloinen, että Espoontorin Hammaslääkäreiden myötä voimme tarjota laadukkaita hammaslääkäripalveluita yhä useammille pääkaupunkiseudun asukkaille. Tämä kauppa on osa laajentumistamme pääkaupunkiseudulla. Jatkamme toimipisteverkostomme kasvattamista erityisesti kasvukeskuksissa”, kertoo Med Groupin toimitusjohtaja Kustaa Piha.

Espoontorin Hammaslääkärit tarjoaa monipuolisen perushammashoidon lisäksi oikojan palveluita. Perushammashoitopalveluihin kuuluvat juurihoidot, paikkaukset, hampaanpoistot, iensairauksien hoito sekä erilaiset hammasproteesit.

Lisätietoja:

Med Group Oy                                                                                     Espoontorin Hammaslääkärit

Kustaa Piha, toimitusjohtaja                                                                  Kirsi Fallenius, hammaslääkäri

kustaa.piha@medgroup.fi                                                                      kirsi.fallenius@espoontorinhammaslaakarit.fi

puh. 050 359 683                                                                                  puh. 040 593 4830

Med Group on kotimainen, nopeasti kasvava sosiaali- ja terveydenhuoltoalan palveluyritys. Kehitämme terveyspalveluiden laatua, vaikuttavuutta ja kustannustehokkuutta. Yritys työllistää nykyisin yli 1200 sosiaali- ja terveydenhuollon ammattilaista. Vuonna 2014 konsernin liikevaihto oli yli 50 miljoonaa euroa.

Päätoimialamme ovat hammaslääkäripalvelut, lääkäripalvelut, hoivapalvelut ja ensihoitopalvelut. Med Group palvelee asiakkaita koko Suomen alueella myös julkisen sektorin yhteistyökumppanina. Med Group -konserniin kuuluu yhteensä 17 yksityistä hammaslääkärikeskusta.