• Oy SEK Ab/

Hartwall Novelle Plus -juomista vitamiineja ja kivennäisaineita jokapäiväiseen hyvinvointiin

Hyvinvointia vedestä ja kauneutta juomalla? Kyllä. Uusi Hartwall Novelle Plus -tuoteperhe koostuu juomista, joihin on lisätty jokapäiväisen hyvinvoinnin kannalta tärkeitä kivennäisaineita ja vitamiineja. Juomat tekevät hyvää ja täydentävät terveellistä elämäntapaa. Tuoteperheeseen kuuluu kolme tuotetta: uudet Hartwall Novelle Magnesium + C ja Sinkki + E sekä tuttu Kalsium Citrus.

Tutkimusten mukaan suomalaiset kaipaavat elämäänsä eniten lisää jaksamista, elinvoimaa, energiaa ja terveyttä (Redera 2009). Samaan aikaan tietoisuus ja vastuu oman terveyden edistämisestä ovat lisääntyneet: terveyden ja hyvinvoinnin tavoittelu on entistä kokonaisvaltaisempaa. Ravitsemuksessa kiinnitetään huomiota terveellisempiin valintoihin, ruokavalion monipuolisuuteen ja sallittuihin nautintoihin. ”Ulkoinen olemus ja kauneus nähdään tärkeänä osana hyvinvointia. Iho ja keho kertovat, kuinka hyvin voin. Kauneuskäsitteessä terveys, henkinen hyvinvointi ja ulkoinen olemus linkittyvät toisiinsa. Toisaalta aktiivisesti liikkuvat ihmiset haluavat täydentää ruokavaliotaan nauttimalla myös hyvinvointia edistävää vettä”, Hartwall Novelle -tuotepäällikkö Karla Frisk Hartwallilta kertoo. Hyvinvointia ja kauneutta vedestä Uusi Hartwall Novelle Plus Magnesium + C on aktiiviseen elämäntyyliin sopiva, vihreän omenan makuinen, kaloriton ja makeuttamaton kivennäisvesi, joka auttaa lihaksia elpymään rasituksen jälkeen. Se sisältää lihaksille tärkeää, palautumista edistävää magnesiumia sekä elimistön puolustuskyvylle tärkeää vesiliukoista C-vitamiinia. Yksi 0,5 litran pullo Novelle Plus Magnesium + C:tä sisältää magnesiumia 30 prosenttia ja C-vitamiinia 100 prosenttia suomalaisten ravitsemussuositusten mukaisesta päivittäisestä saantisuosituksesta. "Magnesium on tavalliselle kuntoilijallekin tärkeä kivennäisaine, jonka vaikutus hyvinvointiin on varsin laaja”, Frisk kertoo. Tuoteperheen toinen uutuus Novelle Plus Sinkki + E on aprikoosin ja jasmiinin makuinen hedelmäsokerilla makeutettu juoma ihon parhaaksi. Juoman sisältämä E-vitamiini yhdessä sinkin kanssa rauhoittaa ja suojaa ihoa. Juomassa on sekä sinkkiä että E-vitamiinia 30 % suomalaisten ravitsemussuositusten mukaisesta päivittäisestä saantisuosituksesta ja se sisältää energiaa 17 kcal/dl. Tuoteperheeseen kuuluu myös tuttu Novelle Plus Kalsium Citrus, kaloriton sitruunanmakuinen kivennäisvesi, joka on tutkitusti hyvä kalsiumin lähde. Yhdessä 0,5 litran pullossa Novelle Plus Kalsiumia on kolmannes aikuisen päivittäisestä kalsiumtarpeesta. Hartwall Novelle Plus –tuoteperhe • Novelle Plus Magnesium + C • Novelle Plus Sinkki + E • Novelle Plus Kalsium Citrus • Pakkauskoot 0,5 ja 1,5 litraa • Uutuudet tulevat myyntiin 29.3. alkaen • Kuluttajahinta myymälässä noin 1,55 / 0,5 l plo ja 2,29 / 1,5 l plo Lisätietoja: Oy Hartwall Ab, viestintäpäällikkö Tuija Kleimola tuija.kleimola@hartwall.fi, puh. 020 717 2595 tai Hartwall Novelle -tuotepäällikkö Karla Frisk karla.frisk@hartwall.fi, puh. 020 717 2849 Tuotekuvat: www.hartwall.fi/kuvapankki ******* Hartwall on juoma-alan innovatiivinen suunnannäyttäjä ja vahva bränditalo. Hartwallin tuotevalikoimaan kuuluu oluita, siidereitä ja long drink -juomia, pullotettuja vesiä, virvoitusjuomia ja erikoisjuomia, sekä tytäryhtiö Hartwa-Traden kautta satoja viinejä ja muita alkoholijuomia. Yrityksen tunnetuimmat tuotemerkit ovat Hartwall Jaffa, Hartwall Novelle, Upcider, Hartwall Original Long Drink sekä Lapin Kulta, Karjala, Foster's ja Heineken –oluet. Hartwall on osa Heinekenia, joka on Euroopan suurin ja maailman kolmanneksi suurin panimo volyymilla mitattuna.