Juha Kivikoski palaa Stonesoftiin operatiiviseksi johtajaksi

Helsinki 5. marraskuuta 2009 - Juha Kivikoski on nimitetty Stonesoftin operatiiviseksi johtajaksi (Chief Operating Officer) 1.12.2009 alkaen. Kivikosken päävastuualueena tulee olemaan Stonesoft-konsernin liiketoiminnan kehittäminen ja laajentaminen.

Juha Kivikoski siirtyy Stonesoftiin Siemens Enterprise Communications Oy:stä, jossa hän on toiminut toimitusjohtajana vuodesta 2008. Tätä ennen Kivikoski on toiminut eri tehtävissä Stonesoft Oyj:ssä, viimeksi Euroopan myynnistä vastaavana myyntijohtajana. "Stonesoftin viime vuosien vahva kasvu kehittyvillä markkinoilla on osoittanut niissä piilevän potentiaalin. Yhdessä Kiinan markkinoille asettamiemme tavoitteiden kanssa tämä vaatii yhtiön myyntijohdon vahvistamista tukemaan tätä kehitystä", toteaa Stonesoft Oyj:n perustaja ja toimitusjohtaja Ilkka Hiidenheimo. "Juha Kivikoskella on vankka kokemus verkon tietoturvasta ja hänen perehtyneisyytensä Stonesoftin ja tietoturva-alan myyntiin ja markkinointiin vahvistaa merkittävästi osaamistamme." "Stonesoft on vahvassa kasvukehityksessä oleva innovatiivinen yhtiö, jonka tietoturvaosaaminen ja -tuotteet ovat kansainvälisesti vertaansa vailla. Otan erittäin mielelläni vastaan haasteen yhtiön liiketoiminnan kehittämisestä ja laajentamisesta", kertoo Juha Kivikoski.