K-S Lukkomestarit siirtyi Certegon omistukseen

Certego Oy on hankkinut K-S Lukkomestarit Oy:n, joka on Abloy-valtuutettu lukitus- ja turvallisuusalan yhtiö ja toiminut lähes 20 vuotta Jyväskylässä. Certego on Pohjoismaiden johtava turvaratkaisujen tarjoaja, joka tunnettiin aiemmin Suomessa Flexim Security ja Turvaykköset -nimillä.

”Haluamme olla aktiivisesti mukana edistämässä lukitus- ja turvallisuusalan kehitystä ja tarjota valtakunnallisesti alan parasta palvelua toimien jo 18 paikkakunnalla. Yrityskaupan myötä Certego pystyy tarjoamaan asiakkailleen yhä kokonaisvaltaisemmat ja laadukkaammat palvelut koko Keski-Suomen alueella. K-S Lukkomestareiden osaava henkilöstö ja turvallisuusalan pitkä kokemus antavat meille hyvän mahdollisuuden kehittää liiketoimintaa edelleen”, kommentoi Certegon toimitusjohtaja Veli Huotari .

”Olen erittäin tyytyväinen, että Certego on uusi omistajamme. Uskon yrityskaupan olevan asiakkaillemme ja työntekijöillemme mainio mahdollisuus. Jatkossa pystymme palvelemaan asiakkaitamme entistä laajemmin uusien tuotteiden ja palveluiden muodossa”, sanoo K-S Lukkomestarit Oy:n Reijo Rapo , joka jatkaa yhtiön johtajana.

Lisätiedot:

Certego Oy
Veli Huotari
veli.huotari@certego.fi

Pohjoismaiden johtava turvaratkaisujen tarjoaja CERTEGO on osa ASSA ABLOY -konsernia ja toimii Suomessa 18 paikkakunnalla. Certego Oy:n liikevaihto on 55 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää noin 350 lukitus- ja turvallisuusalan ammattilaista. CERTEGOLLA on pohjoismaissa yhteensä 90 toimipistettä ja yli 1 200 työntekijää.

Yrityksestä

Viestintä on muutoksen tilassa. Perinteiset kommunikaation keinot eivät enää riitä. SEK tarjoaa sekä nykyaikaista viestintää että markkinointi-PR:ää, koska molempia tarvitaan vaikuttavan ja erottuvan viestinnän aikaan saamiseksi.