Keijo Vikkula CA:n Pohjois-Euroopan liiketoiminnasta vastaavaksi johtajaksi

CA Software Finland Oy:n onnistunut ja ripeä muutosprosessi on huomioitu CA kansainvälisessä johdossa. Muutokseen suomalaista järjestelmällisyyttä ja tehokkuutta tuomaan kutsuttiin Suomen CA:n maajohtaja, toimitusjohtaja Keijo Vikkula.

Suomen CA aloitti loppuvuodesta 2004 määrätietoisen liiketoiminnan muutosprosessin pyrkimyksenä toteuttaa etuajassa yhtiön pitkäntähtäimen strategia. Keskeisenä oli liiketoiminnan muutos tuotemyyjästä ratkaisumyyjään ja suoramyynnistä epäsuoraan myyntiin.

Suomen organisaatio näki uuden strategian mahdollisuudet ensimmäisten joukossa lähtien määrätietoisesti muuttamaan toimintaansa sen mukaisesti.

”Uuden toimintamallin nopea omaksuminen mahdollisti sen, että voimme ylpeänä tuoda Suomen yhtiömme osaamista muun organisaation tietoisuuteen. Meidän toimintamallimme ja muutosjohtaminen ovat sujuneet niin erinomaisesti, että tulokset puhuvat puolestaan niin taloudellisilla kuin muillakin mittareilla mitattuna”, Vikkula sanoo.

CA:n yhtymäjohto on vuoden mittaan ollut tutustumassa Suomen toimintaan usealta eri näkökannalta pitäen Suomen kokemuksia suuntaa antavana pilottina. Näin ollen CA:n EMEAn johtaja Patrick Starck kutsui Vikkulan tehtävään ajatuksena toteuttaa Suomessa jo tehdyt muutokset nyt laajemmalla mittakaavalla.

Suomen tytäryhtiötä reilut kolme vuotta luotsannut maajohtaja jatkaa myös nykyisessä tehtävässään ja hoitaa uutta vastuualuettaan projektipohjalta.

”Kun projektin perustukset on luotu, katsomme syksyllä miten jatkamme eteenpäin. En ole toistaiseksi kuitenkaan suunnitellut muuttoa pois Suomesta”, Keijo Vikkula toteaa tulevaisuudensuunnitelmistaan.

Lisätietoja: CA Software Finland Oy, Keijo Vikkula, toimitusjohtaja
Puh: 0207 411 680
Sähköposti: keijo.vikkula@ca.com

CA International, Inc. on yksi maailman suurimpia tietoturva- ja hallintaohjelmistoyrityksiä. Yrityksille CA tarjoaa tietojärjestelmien käytön, tietoturvan, tallennuksen ja sovellusten elinkaaren hallinnanohjelmistoja ja palveluita. Kotikäyttäjille yritys tarjoaa kattavia tietoturvaohjelmistoja. Vuonna 1976 perustettu CA toimii yli sadassa maassa ja sen pääkonttori sijaitsee Islandiassa New Yorkissa. CA Software Finland Oy on CA:n Suomen tytäryhtiö. Lisätietoja: ca.com ja ca.com/fi/