• Oy SEK Ab/

NAVIGON kartoittaa suosikkikohteita - NAVIGONin MySpecial Places -kampanja sai hienon alun

Navigaattorivalmistaja NAVIGON pyysi käyttäjiään listaamaan suosikkikohteitaan, mikä on osoittautunut menestykseksi. Tähän asti käyttäjät ovat listanneet jo noin 360 suosikkikohdettaan eri puolella maailmaa. Suosikkikohteita voi käydä kirjaamassa vielä syyskuun loppuun asti. Kerätyt kohdetiedot tuodaan kaikkien navigaattorikäyttäjien saataville NAVIGON Fresh -ohjelmasta ladattavana MySpecial Places -luettelona. Joka kuukausi kolme kohteensa kirjannutta voi voittaa arvonnassa upeita palkintoja. Osana kampanjaa NAVIGON lahjoittaa myös varoja pelastuspalveluiden kehittämiseen. Mitä enemmän suositeltuja kohteita, sitä suurempi on lahjoitus.

NAVIGONin käyttäjien suosikkipaikkojen kartoitus on saanut hienon alun. NAVIGON pyysi toukokuun alussa käyttäjiään jakamaan suosikkipaikkojaan muiden käyttäjien kanssa NAVIGON MySpecial Places -kampanjan myötä. Jo nyt käyttäjät ovat suositelleet satoja kohteita osoitteessa www.navigon.com/myspecialplaces. Tähän asti kohdevinkkejä on kirjattu palveluun miltei 360 ympäri maailman.

"Olemme erittäin ilahtuneita saamastamme vastaanotosta eri puolilla maailmaa", sanoo NAVIGONIN markkinointi- ja viestintäjohtaja Sven Klenner. "Erityisen otettuja olemme upeista kuvista, joihin on saatu vangittua lomatunnelma, olivatpa ne otettu kotimaassa tai ulkomailla." Jaettujen tietojen ja kuvien joukossa on käyttäjien lempikohteita esimerkiksi Australiassa, Egyptissä, Argentiinassa, Barbadoksella, Yhdysvalloissa ja Tansaniassa. Suurin osa kirjatuista kohteista sijaitsee Saksassa, jonne on tähän mennessä kertynyt jo yhteensä 223 suosikkipaikkaa. Muita kärkisijoja suosikkikohdelistauksessa pitävät Itävalta, Italia, ja Hollanti. Lempikohteita voi listata eri kategorioihin, kuten matkailu ja luonto, kulttuuri, kahvilat ja baarit sekä majoitus.

Ensimmäiset voittajat arvottu – syyskuuhun asti aikaa osallistua

NAVIGON arpoo joka kuukausi suosikkikohteita kirjanneiden joukosta kolme voittajaa. Toukokuussa arpaonni osui Norjan Atlantic Roadin sekä Saksan Rügenissä sijaitsevaan Sellin Pieriin ja Karlsruhen Indian Fountainin kirjanneisiin. Vielä on mahdollisuus voittaa, sillä NAVIGON suorittaa saman arvonnan joka kuukausi syyskuun loppuun asti. Kaikkien lempikohteensa palveluun kirjanneiden kesken arvotaan ”NAVIGON 20th Anniversary Edition” -juhlavuosinavigaattoreita, Ticketmasterin tapahtumalahjakortteja sekä "1000 Places to See Before You Die" -matkailukirjoja. Kampanjan päätyttyä 100 eniten suosituksia saanutta kohdetta kirjanneet voivat lisäksi voittaa palkintoja, kuten iPad 2 -taulutietokoneen tai jännittävän elämyspäivälahjakortin.

Kohdevinkkejä joka vuodenajalle

Vielä on aikaa käydä kirjaamassa omat suosikkikohteet keväälle, syksylle ja talvelle osoitteessa: www.navigon.com/myspecialplaces. Kesän kohteet on jo koottu ja ne ovat ladattavissa heinäkuun puolivälistä alkaen. Syksyn NAVIGON MySpecial Places -kohteiden on määrä olla ladattavissa lokakuussa. Jokaisesta kohdekirjauksesta NAVIGON lahjoittaa kaksi euroa [1] pelastuspalveluiden tukemiseen saksalaisen Björn Steiger -säätiön kautta.

[1] Enimmäislahjoitus kampanjan puitteissa on 20 000 euroa.

Navigon sosiaalisessa mediassa:
Facebook: www.navigon.com/facebook
YouTube: www.navigon.com/youtube

Twitter: www.navigon.com/twitter

Flickr: www.navigon.com/flickr

Lisätietoja, kuvat ja testikappaleet:
SEK Public Oy
Tomi Ertovaara
tomi.ertovaara@sekpublic.fi

SEK Public Oy
Jukka Jänönen
jukka.janonen@sekpublic.fi