NAVIGON laskee navigointilaitteiden päivityspakettien hintoja

NAVIGON tarjoaa asiakkailleen erinomaisen mahdollisuuden päivittää navigointilaitteensa uusilla ominaisuuksilla ohjelmistopäivityksen avulla. Maaliskuun 17. päivään asti kestävän tarjouskampanjan aikana päivityspakettien hinnat laskevat huomattavasti. Päivityspaketit pitävät sisällään monia hyödyllisiä lisäominaisuuksia sekä tuoreimmat kartat.

NAVIGONin navigointilaitteiden omistajilla on nyt erinomainen tilaisuus hankkia lisää ominaisuuksia ja Euroopan [1] tuoreet kartat. ”Tällä kampanjalla haluamme kiittää uskollisia asiakkaitamme juhlavuotemme kunniaksi”, NAVIGONin tuotelinjajohtaja Jörn Watzke kertoo. ”Päivitysohjelmistoilla asiakkaamme saavat hyödyllisiä uusia ominaisuuksia heille tuttuun laitteeseen”, hän jatkaa.

Viimeisimmät Euroopan kartat ja uudet ominaisuudet

Päivitysversioiden mukana tulevat tuoreimmat kartat auttavat autoilijoita pääsemään turvallisesti perille yli 40 maassa. Koko Euroopan kattavat kartat tulevat myös sellaisiin navigaattoreihin, joissa aikaisemmin on ollut vain alueellinen kartta esimerkiksi Pohjoismaista [2].

Uudet ominaisuudet vaihtelevat päivitysversiosta riippuen. Esimerkiksi NAVIGON 2300 -laitteen päivitys NAVIGON 20 Plus -päivityspaketilla tuo mukanaan mm. aktiivisen kaista-avustajan, ”One Click Menu” -toiminnon sekä omien suosikkikohteiden ”MyBest POI” -toiminnon. Vastaavasti kalliimman sarjan laitteen, esimerkiksi NAVIGON 8450 Liven, päivittäminen NAVIGON 8450 Live Premium Edition -ohjelmistolla tuo vanhaan navigaattoriin uusia reaaliaikaisia palveluja, kutenFuel Live”, ”Tapahtumat Live” sekä ”City View 3D” -kaupunkinäkymän.

Ohjelmistopäivitykset voi ladata NAVIGON Fresh -palvelusta alennettuun hintaan 17.3.2011 saakka. Lisätiedot ja päivitysten tarkemmat sisällöt löytyvät www.navigon.com -verkkosivuilta.

Päivityspakettien hinnat 17.3.2011 asti:

• NAVIGON 1200-, 1210-, 1300-, 1310-, 2200-, 2210-, 2300- tai 2310-laitteen päivitys NAVIGON 20 Plus -ohjelmistolla 39,95 € (norm. 49,95 €)
  • NAVIGON 2150 max tai 2110 max -päivitys NAVIGON 4310 max -ohjelmistolla 49,95 € (norm. 69,95 €)
  • NAVIGON 2410 -päivitys NAVIGON 2510 Explorer -ohjelmistolla 29,95 € (norm. 39,95 €)
  • NAVIGON 4310 max, 3300 max, 3310 max -päivitys NAVIGON 40 Plus -ohjelmistolla 49,95 € (norm. 69,95 €)
  • NAVIGON 4350 max -päivitys NAVIGON 6310 -ohjelmistolla 49,95 € (norm. 69,95 €)
  • NAVIGON 7210 -päivitys NAVIGON 7310 -ohjelmistolla 49,95 € (norm. 69,95 €)
  • NAVIGON 8110 -päivitys NAVIGON 8310 -ohjelmistolla 49,95 € (norm. 69,95 €)
  • NAVIGON 8410 -päivitys NAVIGON 8410 Premium Edition -ohjelmistolla 49,95 € (norm. 69,95 €)
  • NAVIGON 8450 Live -päivitys NAVIGON 8450 Live Premium Edition -ohjelmistolla 49,95 € (norm. 69,95 €)

[1] Teknisistä syistä kunkin navigointilaitteen voi päivittää vain kerran. Tämä ei koske 20-sarjan tuotteita, jotka on aikaisemmin päivitetty uudella ohjelmistopaketilla. Nämä laitteet voi päivittää NAVIGON 20 Plus -ohjelmistolla.
[2] Koska uudet ominaisuudet vaativat enemmän muistia, kannattaa navigointilaitteiden nykyinen muistikortti päivittää neljän gigatavun SD-kortilla.

Navigon sosiaalisessa mediassa:
www.navigon.com/facebook
www.navigon.com/youtube
Twitter: www.navigon.com/twitter
Flickr: www.navigon.com/flickr

Lisätietoja, kuvat ja testikappaleet:
SEK Public Oy
Tomi Ertovaara
tomi.ertovaara@sekpublic.fi

Jukka Jänönen
jukka.janonen@sekpublic.fi

Navigonin maahantuoja Suomessa (mm. jälleenmyynti-, hinta- ja takuutiedot):
Citypro Oy
Insinöörinkatu 7 A
tarmo.timonen@citypro.fi

Navigonin asiakaspalvelu:
support.fin@navigon.com
Avoinna arkisin klo 10–18, palvelua suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi

Navigon lyhyesti:
NAVIGON AG on maailman johtavia navigointijärjestelmien toimittajia. Omien navigointilaitteiden valmistuksen lisäksi NAVIGON tekee yhteistyötä autonvalmistajien ja tunnettujen elektroniikkavalmistajien kanssa tuottaen GPS-teknologiaan perustuvia navigointiratkaisuja tietokoneille ja matkapuhelimille. Lisäksi NAVIGON tarjoaa ammattilaistason navigointiratkaisuja autoteollisuuden OEM-toimittajille. NAVIGON on perustettu vuonna 1991 ja se työllistää yli 400 henkilöä maailmanlaajuisesti. Sillä on toimistot Aasiassa, Euroopassa ja Pohjois-Amerikassa. NAVIGON - ja maailma on sinun.
www.navigon.com.