NAVIGONin uudet erikoiskohdepaketit tarjoavat tietoa kiinnostavista kohteista ympäri Euroopan

NAVIGON julkaisee joukon erikoiskohteita kuuden erilaisen erikoispaketin muodossa. Pakettien ansiosta autoilijat saavat tietoja jopa 2,2 miljoonasta uudesta kohteesta 44:ssä Euroopan maassa, Suomi mukaan lukien. Käyttäjät löytävät lähellä olevat apteekit, museot tai pysäköintitilat aiempaa nopeammin. Uudet lisäkohteet ovat helposti ladattavissa NAVIGON Fresh -palvelusta.

NAVIGON tarjoaa käyttäjilleen ladattavaksi jopa 2,2 miljoonaa uutta kiinnostuksen kohdetta (POI, point-of-interest). Kuusi uutta POI-erikoiskohdepakettia sisältää hyödyllisiä kohteita 44:ssä Euroopan maassa, sisältäen Suomen [1] . Uudet POI-paketit perustuvat OpenStreetMap -Internet-sovellusalustan tietoihin, jotka perustuvat käyttäjien itsensä lisäämiin kiinnostuksen kohteisiin. NAVIGON on käsitellyt tiedot ja hyödylliseksi apuvälineeksi. "Muiden käyttäjien antamat suositukset ovat asiakkaillemme kaikkein luotettavimpia suosituksia", toteaa NAVIGONin tuotelinjajohtaja Jörn Watzke . "Uuden POI-valikoimamme myötä julkaisemme käyttäjien omia POI-kohteita ensimmäistä kertaa."

Kuusi paketillista valinnanvaraa

Käyttäjät voivat valita erikoiskohteita kuuden eri paketin välillä. ”All in one” -erikoiskohdepaketti tarjoaa täyden 2,2 miljoonan kohteen valikoiman. Käyttäjät voivat vaihtoehtoisesti valita kohdepaketin, joka sisältää ainoastaan kiinnostuksen kohteita tietystä POI-kategoriasta: terveydenhoitopalveluiden erikoiskohdepaketti, ravintolapalveluiden erikoiskohdepaketti, ostosmahdollisuuksien erikoiskohdepaketti, vapaa-ajan aktiviteettien erikoiskohdepaketti sekä ”Park & Ride” -erikoiskohdepaketti. Pakettien alakategoriat tekevät kohdevalinnasta helpomman. Esimerkiksi vapaa-ajan aktiviteettien erikoiskohdepaketti sisältää alakategoriat "museot" ja "elokuvateatterit".

POI-erikoiskohdepaketit ovat nyt ladattavissa NAVIGON Fresh -palvelusta. ”All in one” -erikoiskohdepaketin hinta on 9,95 euroa. Yksittäiset paketit on saatavilla 4,95 euron hintaan. Erikoistarjouksena NAVIGON Freshissä rekisteröityneiden NAVIGON 70 -sarjan laitteiden omistajat voivat ladata ”All in one” - erikoiskohdepaketin maksutta kesäkuun loppuun asti.

Saatavilla olevat POI-erikoiskohdepaketit:

•    ”All in one” -erikoiskohdepaketti (9,95 €), sis. 2,2 miljoonaa kohdetta
•    Terveydenhoitopalveluiden erikoiskohdepaketti (4,95 €), sis. yli 64 000 kohdetta
•    Ravintolapalveluiden erikoiskohdepaketti (4,95 €), sis. yli 200 000 kohdetta
•    Ostosmahdollisuuksien erikoiskohdepaketti (4,95 €), sis. yli 140 000 kohdetta
•    Vapaa-ajan aktiviteettien erikoiskohdepaketti (4,95 €), sis. yli 160 000 kohdetta
•    ”Park & Ride” -erikoiskohdepaketti (4,95 €), sis. yli 530 000 kohdetta

[1] Paketti sisältää kiinnostuksen kohteita seuraavista maista: Alankomaat, Albania, Andorra, Belgia, Bosnia-Hertsegovina, Bulgaria, Espanja, Gibraltar, Irlanti, Islanti, Iso-Britannia, Italia, Itävalta, Kosovo, Kreikka, Kroatia, Latvia, Liechtenstein, Liettua, Luxemburg, Makedonia, Malta, Man-saari, Moldavia, Monaco, Montenegro, Norja, Portugali, Puola, Ranska, Romania, Ruotsi, Saksa, San Marino, Serbia, Slovakia, Slovenia, Suomi, Sveitsi, Tanska, Tšekki, Ukraina, Unkari, Valko-Venäjä, Vatikaani, Viro. POI-tietojen saatavuus riippuu laitteen karttamateriaalin ajantasaisuudesta.

Navigon sosiaalisessa mediassa:
Facebook: www.navigon.com/facebook
YouTube: www.navigon.com/youtube
Twitter: www.navigon.com/twitter
Flickr: www.navigon.com/flickr

Lisätietoja, kuvat ja testikappaleet:
SEK Public Oy
Tomi Ertovaara
tomi.ertovaara@sekpublic.fi

SEK Public Oy
Jukka Jänönen
jukka.janonen@sekpublic.fi

Navigonin maahantuoja Suomessa (mm. jälleenmyynti-, hinta- ja takuutiedot):
Citypro Oy
Insinöörinkatu 7 A
tarmo.timonen@citypro.fi

Navigonin asiakaspalvelu:
support.fin@navigon.com
Avoinna arkisin klo 10–18, palvelua suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi

Navigon lyhyesti:
NAVIGON AG on maailman johtavia navigointijärjestelmien toimittajia. Omien navigointilaitteiden valmistuksen lisäksi NAVIGON tekee yhteistyötä autonvalmistajien ja tunnettujen elektroniikkavalmistajien kanssa tuottaen GPS-teknologiaan perustuvia navigointiratkaisuja tietokoneille ja matkapuhelimille. Lisäksi NAVIGON tarjoaa ammattilaistason navigointiratkaisuja autoteollisuuden OEM-toimittajille. NAVIGON on perustettu vuonna 1991 ja se työllistää yli 400 henkilöä maailmanlaajuisesti. Sillä on toimistot Aasiassa, Euroopassa ja Pohjois-Amerikassa. NAVIGON - ja maailma on sinun. www.navigon.com

Yrityksestä

Viestintä on muutoksen tilassa. Perinteiset kommunikaation keinot eivät enää riitä. SEK tarjoaa sekä nykyaikaista viestintää että markkinointi-PR:ää, koska molempia tarvitaan vaikuttavan ja erottuvan viestinnän aikaan saamiseksi.