NetAnttilassa uniikkeja Vallila-kuoseja ja Vallilan kankaiden metrimyynti

NetAnttila aloittaa maaliskuussa ensimmäisenä verkkokauppana Suomessa Vallila Interior -kankaiden metrimyynnin. Toisena uutuutena valikoimassa ovat vain NetAnttilasta saatavat pussilakanasetit Vallilan kuoseilla. Lisäksi myynnissä on laaja valikoima muita Vallila-tuotteita sekä uniikkeja kuoseja ja värejä. NetAnttila on Vallila-tuotteiden suurin jälleenmyyjä verkossa. Tänä keväänä sisustuksessa nähdään puhtaita, vahvoja värejä.

NetAnttila aloittaa Vallila Interiorin kankaiden metrimyynnin verkossa ensimmäisenä Suomessa. Muun muassa suosikkikuosi Suolaheinä on nyt saatavilla metritavarana. Kuluttajan apuna kankaiden verkkokaupassa on mittataulukko, joka helpottaa kankaan ostamista. Taulukon avulla onnistuu esimerkiksi isokuvioisten kankaiden kohdistaminen oikein. ”Sisustustekstiilien ostaminen verkosta lisääntyy jatkuvasti”, kertoo tuotepäällikkö Terhi Virtanen NetAnttilasta. ”Vallilan tuotteet ovat erittäin suosittuja, ja nyt voimme tarjota yhä laajemman kangas- ja verhovalikoiman asiakkaillemme,” Virtanen iloitsee. ”NetAnttilan kautta Vallila Interior tavoittaa suuren määrän kuluttajia. NetAnttila on verkkokaupan edelläkävijä ja yhteistyömme on ollut ihailtavan innovatiivista”, Vallila Interiorin tukkulinjasta vastaava Päivi Grönqvist kertoo. Pussilakanat Vallilan kuoseilla vain NetAnttilasta NetAnttila tarjoaa pussilakanoita Vallilan kuoseilla ainoana Suomessa. Tanja Orsjoen suunnittelema Suolaheinä-kuosi on värimaailmaltaan oranssi tai vihreä. Suolaheinä on saatavana pussilakanana, sivuverhoina, kappoina ja tyynynpäällisinä. Muita pussilakanakuoseja ovat vaalea Myriam kolmessa värissä ja satiinipussilakanasetti Balaton. Kevään raikkaat uniikkikuosit Sisustuksessa näkyvät tänä keväänä vahvat puhtaat värit, kuten raikkaat vihreä, oranssi ja syklaami. Vallilan vain Anttilalle suunnittelemia kuoseja ovat muun muassa Zoltan Popovitsin musta-valkoinen ajattoman tyylikäs Balaton-kuosi. Niin ikään Popovitsin Tokai on herkän läpikuultava, polttopainettu kuosi, jonka värimaailma on hillitty musta-valkoinen. Howard Smithin suunnittelema Mirjam on myös polttopainettu ja siinä uutena värinä on vain Anttiloissa, Kodin Ykkösissä ja NetAnttilassa myynnissä oleva heleä keväinen vihreä. Raidallisen Makeba-kuosin voimakas syklaami on varma katseenkiinnittäjä.