NYT SE ON TOTTA: UUSI HOPLOP JOENSUU AVAUTUU 8.9.

Suomalainen sisäseikkailupuistoketju HopLop palaa kaupunkiin ja avaa täysin uuden puiston Raatekankaan teollisuusalueelle perjantaina 8.9. klo 12. Uuden sukupolven HopLop Joensuu tarjoaa liikunnallista puuhaa koko perheelle. Innostavaa viidakkoteemalla viritettyä leikkitilaa löytyy jopa 3 000 neliötä ja uudessa puistossa voi myös viettää ikimuistoisia syntymäjuhlia satumaisissa synttärihuoneissa.

”Olemme erittäin iloisia, kun saamme nyt juhlia avajaisia. Alueen lapsiperheet ovat olleet hyvin aktiivisia ja pommittaneet meitä kaikissa kanavissa. Mitään muuta puistoa ei ole kyselty näin paljon ja olemmekin tehneet hikihatussa töitä, jotta perheen pienimmät saisivat vihdoin palkintonsa”, toteaa HopLopin toimitusjohtaja Tomi Pulkki hymyssä suin.

Uudessa puistossa pieniä seikkailijoita villitsevät värikäs tulivuoriliuku ja jännittävästi pudottava dropside-liukumäki. Myös vauhdikas autorata ja ratsastamiseen kannustava eläinmaailma kutsuvat alueen tenavia ilonpitoon. HopLopissa voivat eri-ikäiset lapset kehittää turvallisessa ympäristössä motorisia taitojaan ja saada arvokkaita onnistumisen elämyksiä.

”Haluamme tukea lasten liikkumista ja edistää perheiden yhdessäoloa. Olemme julistautuneet turhaa ei-asennetta vastaan. Meidän mielestä arjen keskelle pitää luoda hetkiä, jolloin lapset voivat remuta rauhassa ja aikuiset voivat heittäytyä mukaan hauskanpitoon”, sanoo Pulkki.

HopLop toimi noin kymmenen vuotta sitten Joensuussa Voimatiellä. Silloinen puisto oli kooltaan noin 650 neliötä.  Pulkin mukaan nyt avattava puisto on noin 3 000 neliötä ja vastaa laitteiltaan muun muassa HopLop Kuopiota, jossa monet alueen lapsiperheet ovat ehtineet jo vierailla.

Ikimuistoisen ihanat synttärijuhlat

HopLopissa on myös helppo järjestää ikimuistoiset syntymäpäiväjuhlat, jossa viihtyy varmasti koko juhlaväki. Uuteen puistoon on rakennettu satumaisia synttärihuoneita peräti neljä erilaista: teemoina ovat prinsessa, avaruus, disco ja merirosvo.

HopLop Joensuu avautuu yleisölle perjantaina 8.9. kello 12, osoitteessa Raatekankaantie 4. Ensimmäiset 50 lasta pääsevät avajaispäivänä puistoon puoleen hintaan. Uusi puisto on auki joka päivä kello 10–20. Synttäreitä voi varata ennakkoon jo ennen puiston avautumista osoitteessa www.hoplop.fi.

Lisätietoja:
Toimitusjohtaja Tomi Pulkki, HopLop Oy
p. 046 850 1712, tomi.pulkki@hoplop.fi

HopLop on Suomen suurin liikuntaseikkailupuistojen ketju ja merkittävin yksityinen lasten liikuttaja. HopLop on perustettu vuonna 2006 ja sillä on 21 toimipistettä ympäri Suomea. HopLop haluaa kannustaa lapsia leikkiin ja liikkumiseen sekä tukea perheiden hyvinvointia. Suomalaisomisteisella HopLopilla on käytössään Suomalaisen Työn Liiton Avainlippu.

www.hoplop.fi