Ohjelmistopäivityksellä huippuominaisuuksiin

NAVIGON tarjoaa 4350max -navigaattorin omistajille ainutlaatuisen tilaisuuden päivittää laitteensa uudelle tasolle. Päivityksen jälkeen laitteesta löytyy tukku uusia ominaisuuksia, jotka ovat tuttuja premium-luokan NAVIGON 6310 -navigaattorista. Samalla päivittyvät luonnollisesti myös navigaattorin kartat.

NAVIGON mahdollistaa helmikuussa 4350max-käyttäjilleen päivityksen, jonka turvin laite muuntuu korkeatasoiseksi premium-luokan Navigon 6310 -navigaattoriksi. Käyttäjät voivat nyt 69,95 euroa maksavan päivityksen avulla saada laitteeseensa 6310-mallin innovatiiviset toiminnot. Ohjelmallinen laitteen päivitys on ensimmäinen laatuaan NAVIGONin historiassa. “Päivitys on osa strategiaamme, jolla mahdollistamme viimeisimpien ominaisuuksien saatavuuden myös aikaisempien kehitystason laitteidemme käyttäjille. Tarjoamme asiakkaillemme mahdollisuuden päivittää keskitason mallinsa korkealaatuiseen malliin nyt ensimmäistä kertaa”, kertoo NAVIGONin tuotelinjajohtaja Jörn Watzke. Entistä vaivattomammin perille Päivityksen jälkeen navigaattori tarjoaa huipputason 3D navigointiominaisuuksia, kuten kolmiulotteisen panoraamanäkymän ja kaupunkinäkymän. Kolmiulotteisten näkymien ansiosta suunnistaminen oikeaan kohteeseen on tehty käyttäjälle entistä helpommaksi - erityisesti tuntemattomilla alueilla - sillä maisemat ja rakennukset esitetään näytöllä realistisina maisemakuvina. Bluetoothin avulla matkapuhelimeen kytketystä laitteesta on mahdollista tehdä puheluita joko syöttämällä numerot laitteeseen tai valitsemalla numerot puhelimen yhteystiedoista. 6310 -versioon päivitetyn laitteen ominaisuuksista löytyy lisäksi NAVIGON Last Mile -toiminto, jonka avulla voidaan varmistaa, ettei käyttäjä eksy autosta noustuaan. Parkkeerauksen jälkeen laite tallentaa automaattisesti auton olinpaikan koordinaatit ja aktivoi jalankulku-navigaation, joka opastaa perille haluttuun kohteeseen. Auton koordinaattien ansiosta auto löytyy vaivattomasti myös kotimatkan alkaessa. Uusi ohjelmistopäivitys on saatavilla huomisesta alkaen hintaan 69,95 euroa ja sisältää lisäksi ilmaisen, 40 Euroopan maan kartat sisältävän karttapäivityksen. NAVIGON-navigaattorit ovat saatavilla hyvin varustetuista tavarataloista ja elektroniikkaliikkeistä kautta maan, sekä NAVIGONin kotisivuilta osoitteesta www.navigon.com. Navigon sosiaalisessa mediassa: Facebook: www.navigon.com/facebook YouTube: www.navigon.com/youtube Twitter: www.navigon.com/twitter Flickr: www.navigon.com/flickr