Projektori taskuun ja näyttö piiloon

Uusi Dell M109S -projektori on niin pieni, että se mahtuu kämmenelle. Dell-kannettaviin on julkaistu ohjelmisto, jonka avulla voi suojata ruudun ulkopuolisten katseilta.

Dell M109S -projektori mahtuu pieneen tilaan. Noin 360 gramman painoisena se on helppo työkaveri silloin kun tarvitaan helposti mukaan otettavaa esitystekniikkaa. Laitteen mitat mahdollistavat mukana kuljettamisen samassa laukussa kannettavan tietokoneen kanssa. (Leveys 9,2 cm x Pituus 10,5 cm x Korkeus 3,7 cm)

Projektorilla voidaan heijastaa suurimmillaan noin 60 tuuman kokoinen kuva, maksimissaan 2,4 metrin päästä. Projektori hyödyntää Texas Instrumentsin DLP- ja Brilliant Color -teknologioita. Projektorin resoluutio 858 x 600 pikseliä (SVGA) soveltuu erinomaisesti esimerkiksi myyntiesitysten havainnollistamiseen.

Projektori osaa myös hyödyntää Dellin Latitude- ja Vostro-kannettavien virtalähteitä, jolloin erillistä virtalähdettä sille ei tarvitse kantaa mukana. Dell M109S -projektori on saatavissa heti, alkaen 366 euron hintaan (alv 0, sis rahti).
Lisätietoja: http://www1.euro.dell.com/content/products/productdetails.aspx/projector-dell-m109s?c=fi&cs=RC1077977&l=fi&s=pad

Suojaa kannettavasi näyttö katseilta
Erillisten muovikalvojen aika kannettavissa on ohi. Julkisissa tiloissa tai liikennevälineissä kannettavaa tietokonetta käyttäville Dell on julkaissut helpon keinon arkaluontoisten tietojen suojaamiseksi.

Latitude E6400 -kannettava on saatavissa ohjelmallisella lisäoptiolla, joka luo näytölle pikselikuvion. Tämä kaventaa näytön katselukulmaa ja tekee näytön seuraamisen sivusta vaikeaksi Toiminto aktivoidaan yhdellä näppäinyhdistelmällä Dell ControlPoint-hallintaohjelmasta. Lisäoptio on saatavilla Latitude E6400 yrityskannettaviin 110 euron lisähintaan.

Kuva Dell M109S -projektorista