SEK kaataa datan, teknologian ja luovuuden raja-aidat uudella palvelulla

Markkinoinnin, viestinnän ja vaikuttamisen luova talo SEK vahvistuu solmimalla strategisen kumppanuussopimuksen Euroopan johtaviin markkinointiautomaation asiantuntijoihin lukeutuvan ID BBN:n kanssa. Suomalaisena edelläkävijänä SEK yhdistää vanhat viholliset datan ja luovuuden. Kun data osoittaa suunnan ja luovuus lisää vaikuttavuutta, siirtyvät viestintä ja markkinointi aivan uudelle tasolle.

SEK lanseeraa kumppaniensa kanssa uuden palvelun, joka mullistaa asiakkaiden kanssa käytävän viestinnän ja vuorovaikutuksen. Uuden palvelun taustalla on aiemmin heinäkuussa tehty yrityskauppa, jossa SEK osti analytiikkaan erikoistuneen Qurun liiketoiminnan. Nyt SEK esittelee uuden Qurun ja ID BBN:n kanssa laaditun yhteisen palvelutarjoaman, joka vastaa erityisesti modernin asiakkuusmarkkinoinnin ja asiakassuhteiden kehittämisen tarpeisiin.

- Olemme uudistaneet organisaatiorakenteen ja missiomme on taistella turhauttavaa markkinointi- ja viestintähälyä vastaan. Tuomme tarjolle aivan uudenlaisen palvelutarjoaman. SEK on tunnettu vahvasta sisältöosaamisestaan ja luovista ideoista. Palvelutarjoamassa tämä täydentyy ID BBN:n kansainvälisen tason markkinointiautomaatioteknologialla ja Qurun jatkuvalla data-analyysillä, sanoo SEKin toimitusjohtaja Jari Aalto-Setälä.

- Asiakasviestintä 2016 -tutkimuksen mukaan 68 % asiakkaista on sitä mieltä, että yrityksien asiakasviestintä ei puhuttele. Heitä myös ihmetyttää, miksi yritykset eivät hyödynnä keräämäänsä asiakastietoa paremmin. Asiakkaat odottavat digitalisaation helpottavan asiointia ja parantavan asiakaskokemusta selkeästi nopeammin, kuin nyt. Voidaksemme auttaa asiakasyrityksiämme hyödyntämään digitalisaation mahdollisuuksia ja nopeuttamaan digitalisaatiohankkeita, tarjoamme Systemagic-työskentelymallia. Se auttaa yritystä ymmärtämään oman asiakkaansa tarpeet, halut ja kontekstin reaaliaikaisesti ja vastamaan niihin hyödyntämällä haluamaansa teknologiaa. Luovuutta, dataa ja teknologiaa oikein hyödyntämällä asiointi helpottuu ja asiakas kokee yrityksen markkinointiviestinnän palveluna mainostamisen sijaan, toteaa SEKin Systemagic-liiketoiminnan johtaja Sari Sotkas.

- Luottamus on tässä kaiken A ja O. Suhteiden rakentaminen ja viestinnän jatkuvuus ovat tärkeimmät väylät asiakkuuksien kehittämisessä sekä asiakasmäärien kasvattamisessa. On hienoa päästä yhdistämään meidän teknologiamme SEKin kovaan sisältöosaamiseen, toteaa ID BBN:n toimitusjohtaja Timo Kruskopf.

Uusi yhtenäinen ja vahvempi SEK

Markkinoinnin, viestinnän ja vaikuttamisen luova talo SEK poistaa sisäiset yhtiörajansa ja sulautuu yhdeksi entistä vahvemmaksi yhtiöksi Oy SEK Ab:ksi. 1.9. lähtien SEK & Grey Oy, SEK Public Oy, SEK Loyal Oy ja SEK Point Oy ovat fuusioituneet uudeksi yhdeksi yhtiöksi. Uusi SEK on Suomen johtava luovan alan kansainvälinen yritys, jonka palveluksessa on lähes 120 alan huippuosaajaa. Yksi yhteinen SEK kattaa asiakkailleen markkinoinnin, viestinnän ja vaikuttamisen täyden palvelutarjoaman.

Lisätietoja:

Jari Aalto-Setälä
jari.aalto-setala@sek.fi
SEK

Sari Sotkas
johtaja
sari.sotkas@sek.fi
SEK

Timo Kruskopf
timo.kruskopf@idbbn.fi
ID BBN

SEK on markkinoinnin, viestinnän ja vaikuttamisen luova talo. Vuonna 1935 perustettu SEK on vanhin suomalainen markkinointiviestintäalan toimija ja osa perheomisteista Salomaa Groupia. SEK on Suomen johtava luovan alan kansainvälinen yritys, jonka palveluksessa on lähes 120 alan huippuosaajaa. Yksi yhteinen SEK kattaa asiakkailleen markkinoinnin, viestinnän ja vaikuttamisen täyden palvelutarjooman. www.sek.fi & https://www.facebook.com/sekhelsinki/