StoneGate 5.0 -tietoturvaratkaisulle arvostettu RSA-sertifiointi

Helsinki, 18. marraskuuta 2009 – Verkkotietoturvatoimittaja Stonesoft on liittynyt RSA Secured Partner ohjelmaan. Yhteensopivuussertifioinnin myötä StoneGate 5.0 -tietoturvaratkaisu on saumattomasti yhteensopiva RSA SecurID -ratkaisun kanssa. Yhtiöiden yhteiset asiakkaat voivat näin varmistua siitä, että heillä on käytössään alan kustannustehokkain verkkotietoturva sekä alan johtava vahvan tunnistautumisen teknologia.

RSA:n ja Stonesoftin välisen yhteistyön tuloksena RSA SecureID -ratkaisuja käyttävät yritykset voivat nyt vaivattomasti ottaa käyttöönsä myös StoneGate 5.0 –tietoturvaratkaisun sekä varmistaa, että niiden verkkotietoturva- ja tunnistautumisteknologiat vastaavat parhaalla mahdollisella tavalla tämän päivän uusiin tietoturvauhkiin. Tämä on erityisen tärkeää nyt, kun tietojärjestelmien virtualisointi ja pilvipalvelut yleistyvät yritysten IT-infrastruktuuriratkaisuissa. “Olemme erittäin tyytyväisiä, että StoneGaten viimeisin versio on nyt yhteensopiva RSA SecureID -teknologian kanssa. Stonesoftin kanssa tekemämme yhteistyön avulla pystymme vastaamaan asiakkaidemme yksilöllisiin tarpeisiin laajalla valikoimalla innovatiivisia vahvan tunnistautumisen menetelmiä, joilla voidaan saavuttaa kullekin asiakkaalle paras ratkaisu riskin, kustannusten ja käyttäjäystävällisyyden kannalta. Tämä on elintärkeää, jotta pystymme turvaamaan yritysten tietopääoman, käyttäjäidentiteetit ja infrastruktuurin parhaalla mahdollisella tavalla”, sanoo D.J. Long, RSA:n Senior Director, Corporate Development. “Uskomme, että verkkoturvallisuuden monimutkaisuus on suurin uhka tämän päivän yrityksille nimenomaan siksi, että eri ratkaisut eivät toimi saumattomasti yhteen. RSA - sertifioinnin avulla pystymme omalta osaltamme helpottamaan tätä ongelmaa merkittävästi”, sanoo Klaus Majewski, Stonesoftin markkinointijohtaja. Lisää tietoa Stonesoftin StoneGate 5.0 -ratkaisusta löytyy osoitteesta www.stonesoft.com.

Yrityksestä

Viestintä on muutoksen tilassa. Perinteiset kommunikaation keinot eivät enää riitä. SEK tarjoaa sekä nykyaikaista viestintää että markkinointi-PR:ää, koska molempia tarvitaan vaikuttavan ja erottuvan viestinnän aikaan saamiseksi.