TNT ja Con-way Freight avaavat uusia toimipisteitä Miamiin ja Los Angelesiin

Kansainvälinen pikakuljetus- ja postipalveluyritys TNT ilmoitti yhdessä Con-way Freightin kanssa laajentavansa mannertenvälisiä yhteyksiä Yhdysvaltojen ja Euroopan välillä avaamalla kaksi uutta toimipistettä Los Angelesin ja Miamin kansainvälisille lentokentille. Uusien toimipisteiden myötä aikataulutettujen ovelta-ovelle -lähetysten toimitusajat Euroopan ja Yhdysvaltojen lounais- ja kaakkoisosien välillä nopeutuvat. “Näiden kahden uuden toimipisteen avulla pystymme paremmin palvelemaan asiakkaidemme tarpeita ja viemään lähetykset nopeammin perille Yhdysvaltojen lounais- ja kaakkoisosiin. Uudistuksen myötä luotettavuutemme, hinta-laatusuhteemme ja nopeutemme mannertenvälisissä kuljetuksissa nousee uudelle tasolle”, TNT:n Pohjois-Amerikan johtaja Matt McDonough kertoo. Los Angelesin ja Miamin toimipisteet ovat merkittävä lisä TNT:n ja Con-way Freightin pikakuljetusverkostoihin. TNT operoi Belgiassa sijaitsevan Liegén lentokeskuksen sekä JFK:n kansainvälisen lentoaseman (USA) välillä Boeing 767-200F rahtikoneella viitenä päivänä viikossa. “Miamin ja Los Angelesin toimipisteet auttavat Yhdysvaltoihin tavaroita tuovia yrityksiä hyödyntämään Con-way Freightin verkostoa paremmin ja samalla asiakkaamme saavat suuremman hyödyn molempien yritysten kattavista kuljetusverkostoista”, toteaa puolestaan Con-Way Freightin pääjohtaja John G. Labrie. TNT ja Con-way Freight ovat tehneet yhteistyötä huhtikuusta 2009 alkaen. Yhteistyö alkoi Euroopasta Yhdysvaltoihin vietävien kuljetusten parissa ja tämän vuoden huhtikuusta alkaen laajeni käsittämään myös Yhdysvalloista Eurooppaan menevät kuljetukset

Yrityksestä

Viestintä on muutoksen tilassa. Perinteiset kommunikaation keinot eivät enää riitä. SEK tarjoaa sekä nykyaikaista viestintää että markkinointi-PR:ää, koska molempia tarvitaan vaikuttavan ja erottuvan viestinnän aikaan saamiseksi.