TOSIBOX ESITTELEE IOT-YHTEYKSIEN TULEVAISUUDEN

Erittäin suorituskykyinen TOSIBOX® Lukko 500 on seuraavan sukupolven yhteyksien etäyhteyslaite.

Palkitusta teollisuuden yhteysteknologiastaan tunnettu Tosibox esitteli seuraavan sukupolven Lukko-laitteen, joka nostaa IoT-yhteydet uudelle tasolle. SPS IPC Drives 2017 -messuilla esitelty TOSIBOX® Lukko 500 on korkealuokkainen yhteyslaite, joka tuo ennennäkemättömiä mahdollisuuksia asiakkaille toimintojensa hallinnointiin ja uusien IoT-ratkaisujen rakentamiseen. Lukko 500:ssa on mm. 90 Mbit/s kryptattu VPN-yhteys, sisäänrakennettu LTE-modeemi ja Digital I/O. Lukko 500 soveltuu erittäin hyvin vaativiin teollisiin ympäristöihin. Se tuo uusia mahdollisuuksia turvallisuuteen ja toimistoverkkoihin.

”Olemme ylpeitä voidessamme viedä IoT-yhteydet uudelle tasolle tämän tuotteen avulla. Lukko 500 on suuri askel matkalla kohti täydellistä IoT-ratkaisua. Lukko 500 sisältää odotettuja parannuksia suorityskykyyn ja uusia ominaisuuksia, jotka palvelevat asiakkaitamme teollisuuden alalla, mutta avaavat myös mahdollisuuksia uusille asiakassegmenteille. Tarjoamme edelleen myös parasta mahdollista tietoturvaa ja ainutlaatuista, helposti käyttöön otettavaa Plug & Go™ -teknologiaa”, Tosiboxin toimitusjohtaja Tero Lepistö sanoo.

Turvallinen ja skaalautuva etäyhteysinfrastruktuuri on oleellisen tärkeää IoT-ratkaisuissa. Tosibox muodostaa laitteiden välille täysin turvallisen etäyhteyden patentoitujen Lock ja Key -teknologian avulla. TOSIBOX® Lukkoon yhdistettyihin laitteisiin pääsee turvallisesti kryptatulla VPN-yhteydellä internetin välityksellä. Uusi Lukko 500 on yhteensopiva olemassaolevien TOSIBOX®-tuotteiden kanssa. Asiakkaiden etäyhteydet voidaan rakentaa kustannustehokkaasti hyödyntämällä useita komponentteja.

”Uusi Lukko 500 sopii täydellisesti teollisuusasiakkaille, jotka hyötyvät uusista ominaisuuksista kuten teholiittimestä, DIN-kiskokiinnitystelineestä ja teollisuuteen sopivasta kuoresta. Olen innoissani myös uusista liiketoimintamahdollisuuksista IT- ja tuurvallisuuspalveluiden aloilla. Valtava VPN-yhteyksien läpisyöttö on erinomainen esimerkiksi turvakameroiden videokuvan etäyhteyksiin. Uutta tuotetta voidaan käyttää myös vaativien IT-verkkoinfrastruktuurien yhdistämiseen ja edullisempien etäyhteysratkaisujen rakentamiseen”, Lepistö sanoo.

Uusi tuote tulee markkinoille vuoden 2018 alkupuolella tarvittavista hyväsynnöistä riippuen.

TOSIBOX® Lukko 500:n tärkeimmät ominaisuudet:

• Suorituskyky: jopa 90 Mbit/s VPN-läpisyöttö
  • Sisäänrakennettu LTE modeemi kahdella SIM-korttipaikalla operattooreiden päällekkäisyyttä varten
  • Digital I/O (2/2) esim. VPN- ja internetyhteyksien tilan ja tietojen tarkkailua varten
  • Ruuvattava teollinen teholiitin
  • DIN-kiskokiinnitysteline helppoa asennusta varten
  • Teollisuuskotelo
  • Alueelliset hyväksynnät: CE, FCC, UL

Lisätietoja:

Tero Lepistö, toimitusjohtaja, Tosibox Oy

tero.lepisto@tosibox.com, puh. +358 50 404 1346

Tosibox

Tosibox tarjoaa helpon ja tietoturvallisen etäyhteyden internetiin. Suomalaisen yhtiön tavoitteena on kehittää maailman paras ja tietoturvallisin internetyhteys, jonka avulla voidaan toteuttaa muun muassa asioiden internetin ratkaisuja. TOSIBOX®-tuotteita on käytössä 119 maassa. Lisätietoja osoitteessa www.tosibox.com.