TOSIBOXILLE ISO 9001 -SERTIFIOINTI

Laadunhallinnalla erityinen merkitys asioiden internetin tietoturvan kehittämisessä

Helpon ja tietoturvallisen etäyhteyden tarjoavalle Tosiboxille on myönnetty ISO 9001 -sertifikaatti. Sertifiointi kattaa yhtiön asioiden internetin (IoT) turvallisten etäyhteyksien tuotteiden ja palveluiden kehittämisen, valmistamisen ja toimittamisen.

ISO 9001 on maailmanlaajuinen organisaatioiden laadunhallinnan ja -varmistuksen standardi. ISO 9001 -sertifioinnin tärkeimpiä vaatimuksia ovat tarjooman laadunhallinta, laatujohtaminen, prosessilähtöisyys sekä näiden jatkuva kehittäminen.

”Kunnianhimoinen tavoitteemme on luoda globaali, turvallisen etäyhteyden standardi. Tämän työn yksi kulmakivi on kansainvälisesti tunnustettu sertifiointi. Se kertoo asiakkaillemme, että kehitämme jatkuvasti korkealaatuista toimintaamme ja sitä kautta tarjoomaamme. Tietoturva on asioiden internetin kulmakivi, ja me haluamme olla sen ytimessä”, sanoo Tosiboxin toimitusjohtaja Tero Lepistö.

Lisätietoja:

Tero Lepistö, toimitusjohtaja, Tosibox Oy

tero.lepisto (at) tosibox.com, puh. +358 50 404 1346

Tosibox Oy

Tosibox Oy tarjoaa helpon ja tietoturvallisen etäyhteyden internetiin.  Suomalaisen yhtiön tavoite on kehittää maailman paras ja tietoturvallisin internetyhteys, jonka avulla voidaan toteuttaa muun muassa asioiden internetin ratkaisuja. Tosiboxin tuotteita on käytössä 70 maassa. Lisätietoja osoitteesta www.tosibox.com