Työelämä murroksessa: miten työyhteisön luovuutta ruokitaan uudessa tilanteessa?

Työyhteisöt ovat keskellä suurta muutosta. Tänä päivänä valtaosa työntekijöistä työskentelee säännöllisesti oman toimistonsa ulkopuolella. Työssä tarvittavien tiedostojen on oltava vaivatta henkilöstön käytössä laitteesta ja paikasta riippumatta, jotta he voivat tehdä perusteltuja päätöksiä nopeasti ja työskennellä tehokkaasti. Kyselyiden perusteella yli 40 % työntekijöistä kuitenkin kokee, ettei heidän työyhteisössään ole tarpeeksi yhteistyötä. Edistykselliset työnantajat osaavatkin ottaa muuttuvat tarpeet huomioon. Yhteisölliset työvälineet eivät enää ole ”kiva lisä” vaan pikemminkin välttämättömyys.

Tervetuloa live-verkkotapahtumaan, jossa kerrotaan, miten Microsoft Office 365 on auttanut lukuisia yrityksiä ympäri maailman hyödyntämään työyhteisönsä luovuutta, omaksumaan uusia työkulttuureja ja teknologioita sekä lisäämään innovatiivisuutta ja spontaania yhteistyötä. Tavoitteena on auttaa työntekijöitä saamaan tärkeät asiat tehdyksi missä vain ja laitteesta riippumatta.

Tilaisuuden kesto on 45 minuuttia. Puheenvuorot ovat englanniksi.

Luke Williams
Innovaatioprofessori, New York University (NYU) Stern School of Business; toiminnanjohtaja, Berkley Entrepreneurship Center, NYU; kansainvälinen bestseller-kirjailija: Disrupt: Think the Unthinkable to Spark Transformation in Your Business
Williams puhuu siitä, miten häiriöt työyhteisöissä voivat johtaa innovaatioihin.

Adam Pisoni
Yammer-yhteisöpalvelun perustajia; Microsoftin suunnittelujohtaja

Pisoni kertoo, millainen on herkästi reagoiva organisaatio.

John Case
Office-liiketoiminnan johtaja, Microsoft

John Case tiivistää miten suuret ideat yhdessä Office 365:n kaltaisella teknologialla voivat muuttaa työyhteisöjä ja ruokkia innovaatioita.

Suoraan web-lähetykseen voit osallistua joko
a) torstaina 7.11. klo 18.00 Suomen aikaa tai
b) perjantaina 8.11. klo 4.00 Suomen aikaa