Ahvenanmaalainen Paf ehdolla maailman vastuullisimmaksi peliyhtiöksi

Ahvenanmaalainen peliyhtiö Paf on ehdolla EGR Awards -palkinnonsaajaksi kategoriassa Sosiaalisen vastuun kantaminen.

-Olemme erittäin kunnianhimoisia mitä tulee vastuulliseen pelaamiseen ja tuntuu mukavalta saada vahvistusta sille, että lukeudumme tässä asiassa maailman kärkijoukkoon, sanoo Pafin viestintäjohtaja Inger Holmström.

Ehdolle asettamista avitti Pafin ainutlaatuinen Pelaajan Tukivakuutus, joka kattaa Pafin kaikki pelaajat. Lisäksi Paf kannustaa toiminnassaan asiakkaitaan kiinnittämään huomiota omaan pelikäyttäytymiseensä mm. tiedottamalla työkaluista, joiden avulla pelaaja voi rajoittaa pelaamistaan.

Yksi Paf.comin uutuuksista on toiminto, joka tarjoaa asiakkaalle mahdollisuuden nähdä, kuinka paljon hän on viime aikoina käyttänyt aikaa pelaamiseen.

- Ei ainoastaan raha, vaan myös aika on peliongelmaan liittyvä tekijä, Paf.comin pelivastuusta vastaava Sara Björk-Södergård toteaa.

Inger Holmströmin mukaan ehdolle asettamiseen vaikuttaa myös Pafin perusteellinen ja pitkäkestoinen työ pelivastuuseen ja peliriippuvaisuuteen liittyvien asioiden parissa.

-Olemme kantaneet kortemme kekoon erilaisin tutkimuksin ja panostamme jatkuvasti tiedottamiseen kouluissa, sanoo Holmström.

Kaikki ehdolla olevat ehdokkaat kategoriassa Sosiaalisen vastuun kantaminen:

Betfair
Bwin.party digital entertainment plc
Paf

RAY
Sky Betting & Gaming
Virgin Games
William Hill.

Voittaja julkistetaan 30. marraskuuta.

EGR Awards on pelialan vastine ”Oscar-gaalalle”, toisin sanoen kaikista arvostetuin nimitys. Lisätietoja EGR Awards -palkinnosta seuraavasta osoitteesta: www.egrmagazine.com/

Lisätietoja antavat:

Anders Sims
PR- ja lehdistöpäällikkö
anders.sims@paf.com

Inger Holmström
inger.holmstrom@paf.com

Paf on julkisoikeudellinen yhdistys, joka on yli 40 vuoden ajan tarjonnut asiakkailleen turvallisia ja viihteellisiä rahapelejä. Pafin laajaan pelivalikoimaan kuuluvat peliautomaatit, bingo, lotto, pokeri, kasinopelit, taitopelit ja vedonlyönti kilpailukykyisellä vedonlyöntisuhteella internetissä, risteilyaluksilla sekä Ahvenanmaalla. Vuonna 2010 Pafin liikevaihto oli 93,3 miljoona euroa, josta hyötytarkoituksiin osoitettu summa oli 14 miljoonaa euroa. Paf-konsernissa työskentelee yli 400 työntekijää Maarianhaminassa, Helsingissä, Tukholmassa, Tallinnassa ja Madridissa. Lisää tietoa sivuilta www.paf.com .