Club Pafista Suomen Movember -mestari

Kilpailu oli kovaa loppuun asti, mutta Club Pafin joukkue onnistui lopulta keräämään eniten rahaa Suomen Movember -kampanjalle. Pafin joukkue lahjoittaa keräämänsä runsaat 6000 euroa eturauhassyövän tutkimukseen ja siitä tiedottamiseen.

Club Pafin jäsenet ovat ahvenanmaalaisen peliyritys Pafin työntekijöitä. Noin 50 yrityksen työntekijää on kasvattanut viikset marraskuun aikana kampanjaa tukeakseen, ja monet ovat lahjoittaneet rahaa syöpätutkimukseen.

-Olemme myös rohkaisseet asiakkaitamme osallistumaan, ja monet ovatkin osallistuneet kampanjaan, Pafin PR-päällikkö Anders Sims sanoo.

Pafin henkilökunta haastoi lokakuussa kaikki Suomen yritykset kilpailuun, jonka kiistattomaksi voittajaksi Paf nyt on selviytynyt. Kokonaiset 934 joukkuetta osallistui kilpailuun, jonka Club Paf voitti keräämällä 6253 euroa .

-Laitoimme ison vaihteen päälle viimeisellä viikolla ja teimme viisi lyhyttä filmiä, jotka kertovat eturauhassyövästä ja jotka rohkaisevat tekemään lahjoituksia kampanjalle. Ne tuntuvat toimineen hyvin, Anders Sims toteaa.

-Kampanja on herättänyt suurta kiinnostusta ja toivomme, että kaikkien Movember -joukkueiden keräämät varat edistävät eturauhassyövän tutkimusta ja tiedon jakamista.

Pafin tietoiskufilmit:

Movember -kampanjan parhaimmisto: http://fi.movember.es/leaderboards/team/

Club Pafin joulukkue: http://fi.movember.es/mospace/team/601889/

Jos haluat lisätietoja, ota yhteyttä:

Anders Sims, Pafin PR-päällikkö
anders.sims@paf.com
+46 8 50 25 15 15

Paf on julkisoikeudellinen yhdistys, joka on yli 40 vuoden ajan tarjonnut asiakkailleen turvallisia ja viihteellisiä rahapelejä. Pafin laajaan pelivalikoimaan kuuluvat peliautomaatit, bingo, lotto, pokeri, kasinopelit, taitopelit ja vedonlyönti kilpailukykyisellä vedonlyöntisuhteella internetissä, risteilyaluksilla sekä Ahvenanmaalla. Vuonna 2011 Pafin liikevaihto oli 96,3 miljoona euroa, josta hyötytarkoituksiin osoitettu summa oli 10,5 miljoonaa euroa. Paf-konsernissa työskentelee yli 300 työntekijää Maarianhaminassa, Helsingissä, Tukholmassa, Tallinnassa ja Madridissa. Lisää tietoa sivuilta www.paf.com .