Heleniuksen ja Chisoran kohtaaminen lyöty lukkoon

Raskaansarjan Robert “The Nordic Nightmare” Heleniuksen ja brittiläisen Dereck Chisoran uusintaottelua on kaivattu pitkään.

Matsi käydään Hartwall Areenalla lauantaina 27. toukokuuta. Nyt otellaan WBC hopeisesta raskaansarjan tittelistä jonka voittajasta tulee virallinen haastaja Deontay Wilderille.

“Olen odottanut tätä kohtaamista kauan. Toukokuussa saan todistaa molempia käsiäni käyttämällä kuka on kehän kingi. Viime ottelussahan toinen käteni oli loukkaantunut”, sanoo Helenius.

“Tämä on unelmatilaisuus päihittää Chisora”, lisää Heleniuksen valmentaja Johan Lindström.

Vahvaa tekoa oleva vastustaja

Chisora on tunnettu kestävyydestään ja hän on otellut uransa aikana monta tiukkaa ottelua. Chisoran viimeisin ottelu, jossa vastustajana oli Dillian Whyte, kesti 12 erää. Ottelu ratkesi viimein tuomarin päätökseen Chisoran voitoksi.

“Chisora tulee päälle ja työntyy eteenpäin. Hänellä on lisäksi iskuvoimaa. Joudun tekemään monia iskuja ja pitämään huolen siitä, että jalkani ovat liikkeessä”, sanoo Helenius.

Lue koko uutinen: https://www.paf.com/betting/news/?id=helenius-vs-chisora

Lisää tietoa Heleniuksen ottelusta:

Markus Sundman, Heleniuksen manageri
markus@thenordicnightmare.com