Heleniuksen ja Chisoran kohtaaminen lyöty lukkoon

Raskaansarjan Robert “The Nordic Nightmare” Heleniuksen ja brittiläisen Dereck Chisoran uusintaottelua on kaivattu pitkään.

Matsi käydään Hartwall Areenalla lauantaina 27. toukokuuta. Nyt otellaan WBC hopeisesta raskaansarjan tittelistä jonka voittajasta tulee virallinen haastaja Deontay Wilderille.

“Olen odottanut tätä kohtaamista kauan. Toukokuussa saan todistaa molempia käsiäni käyttämällä kuka on kehän kingi. Viime ottelussahan toinen käteni oli loukkaantunut”, sanoo Helenius.

“Tämä on unelmatilaisuus päihittää Chisora”, lisää Heleniuksen valmentaja Johan Lindström.

Vahvaa tekoa oleva vastustaja

Chisora on tunnettu kestävyydestään ja hän on otellut uransa aikana monta tiukkaa ottelua. Chisoran viimeisin ottelu, jossa vastustajana oli Dillian Whyte, kesti 12 erää. Ottelu ratkesi viimein tuomarin päätökseen Chisoran voitoksi.

“Chisora tulee päälle ja työntyy eteenpäin. Hänellä on lisäksi iskuvoimaa. Joudun tekemään monia iskuja ja pitämään huolen siitä, että jalkani ovat liikkeessä”, sanoo Helenius.

Lue koko uutinen: https://www.paf.com/betting/news/?id=helenius-vs-chisora

Lisää tietoa Heleniuksen ottelusta:

Markus Sundman, Heleniuksen manageri
markus@thenordicnightmare.com

Ludvig Winberg, Sponsorship Manager, Paf
ludvig.winberg@paf.com

Paf on pohjoismainen peliyritys, joka perustettiin Ahvenanmaalla vuonna 1966 tuottamaan varoja yhteiskunnan hyväksi. Olimme yksi ensimmäisiä peliyrityksiä, joka siirsi pelejään nettiin vuonna 1999. Monet Paf.comin pelit ovat eksklusiivisia, ja ne on luotu Pafin omalla Games Studiolla. Olemme palkittu markkinajohtaja vastuullisen pelaamisen saralla. Meillä on myös pelitoimintaa yli 30 Itämerellä ja Pohjanmerellä liikennöivällä risteilyaluksella. Pafilla on lähes 400 työntekijää yli 30 maasta. Toimistomme sijaitsevat Ahvenanmaalla, Helsingissä, Tukholmassa, Riiassa, Tallinnassa, Oslossa, Norrköpingissä ja Madridissa. Paf (Ålands Penningautomatförening) toimii Ahvenanmaan maakuntahallituksen luvalla ja sen valvonnan alaisena. Vuonna 2017 Paf-konsernin liikevaihto oli 116,5 miljoonaa euroa, josta voittoa oli 29,4 miljoonaa euroa. Lisätietoa on saatavilla osoitteessa aboutpaf.com.