Heleniuksen ja Pafin yhteistyö jatkuu

Neuvottelut Chisoraa vastaan käytävästä jälleenkohtaamisesta käynnissä

Robert “The Nordic Nightmare” Helenius jatkaa yhteistyötään ahvenanmaalaisen peliyhtiön Pafin kanssa. Helenius treenaa Ahvenanmaalla, missä hänen kotinsa on ollut jo muutaman vuoden ajan. Yhteistyö Pafin kanssa antaa Heleniukselle mahdolllisuuden treenata, järjestää harjoitusleirejä sekä valmistautua tärkeämpiin otteluihin kotimaisemissa. Heleniuksen tavoitteena on päästä ottelemaan MM-tason ottelu vielä tänä vuonna.

Paf on ollut Robert Heleniuksen pääsponsori vuodesta 2015 lähtien, jolloin tämä teki paluun kehään.

"Uskomme Heleniukseen ja hänen mahdollisuuksiinsa saavuttaa maailmanmestaruus. Haluamme tukea Robertia ja auttaa häntä saavuttamaan maailmanmestaruustitteli", sanoo Pafin sponsorisopimuksista vastaava Ludvig Winberg.

Nyrkkeily on kallista puuhaa

Ammattilaisnyrkkeily korkeimmalla tasolla on hintavaa puuhaa ja yhteistyö Pafin kanssa tarjoaa Heleniukselle ne edellytykset, joiden avulla huipulle on mahdollista päästä.

" Nyrkkeily tällä tasolla on kallista verrattuna amatöörinyrkkeilyyn. Jotta saisin parhaan mahdollisen sparrauksen, harjoitusvastustajia tulisi olla 3-4, ja heidän ruokansa, majoituksensa, palkkansa ja matkat pitää maksaa. Eivät he ilmaiseksi tule tänne turpaan ottamaan", sanoo Helenius.

Ottelu Chisoraa vastaan varmistumassa

Helenius vahvistaa, että ottelu Dereck Chisoraa vastaan tänä keväänä on varmistumassa.

"Neuvottelemme Sauerlandin kanssa ottelusta Chisoraa vastaan. Jos pääsemme yhteisymmärrykseen, tiedossa on jälleennäkeminen tänä keväänä", sanoo Helenius.

Lisätietoja aiheesta:

Ludvig Winberg, Paf