Helenius seuraava nyrkkeilyvastustaja on Dillian Whyte

Pafin sponsoroima Robert “Nordic Nightmare” Helenius valmistautuu iskemään yhden uransa toistaiseksi suurimmista otteluista. Helenius kohtaa korkealle rankatun britin Dillian Whyten 28.10. Cardiffin Principality Stadiumilla. Voittaja saa haltuunsa WBC:n hopeavyön.

- Toki olen hieman hermostunut, mutta hyvällä tavalla. Keskustelimme tästä kunnolla ja päätimme tarttua tilaisuuteen. En tule tästä yhtään nuoremmaksi ja aion peitota kaikki vastustajat tielläni ylöspäin, Robert Helenius sanoo.

Ottelu Dillian Whytea vastaan isketään 70 000 ihmisen suuryleisön edessä. Samassa tapahtumassa maailmanlistan ykkönen Anthony Joshua kohtaa Bulgarian Kubrat Pulevin.

Lue koko uutinen ja Robert Heleniuksen haastattelu osoitteessa

Terveisin,