Helenius seuraava nyrkkeilyvastustaja on Dillian Whyte

Pafin sponsoroima Robert “Nordic Nightmare” Helenius valmistautuu iskemään yhden uransa toistaiseksi suurimmista otteluista. Helenius kohtaa korkealle rankatun britin Dillian Whyten 28.10. Cardiffin Principality Stadiumilla. Voittaja saa haltuunsa WBC:n hopeavyön.

- Toki olen hieman hermostunut, mutta hyvällä tavalla. Keskustelimme tästä kunnolla ja päätimme tarttua tilaisuuteen. En tule tästä yhtään nuoremmaksi ja aion peitota kaikki vastustajat tielläni ylöspäin, Robert Helenius sanoo.

Ottelu Dillian Whytea vastaan isketään 70 000 ihmisen suuryleisön edessä. Samassa tapahtumassa maailmanlistan ykkönen Anthony Joshua kohtaa Bulgarian Kubrat Pulevin.

Lue koko uutinen ja Robert Heleniuksen haastattelu osoitteessa

Terveisin,

Markus Sundman, Helenius Manager
markus@thenordicnightmare.com

Ludvig Winberg, Sponsorship Manager Paf
ludvig.winberg@paf.com

Paf on pohjoismainen peliyritys, joka perustettiin Ahvenanmaalla vuonna 1966 tuottamaan varoja yhteiskunnan hyväksi. Olimme yksi ensimmäisiä peliyrityksiä, joka siirsi pelejään nettiin vuonna 1999. Monet Paf.comin pelit ovat eksklusiivisia, ja ne on luotu Pafin omalla Games Studiolla. Olemme palkittu markkinajohtaja vastuullisen pelaamisen saralla. Meillä on myös pelitoimintaa yli 30 Itämerellä ja Pohjanmerellä liikennöivällä risteilyaluksella. Pafilla on lähes 400 työntekijää yli 30 maasta. Toimistomme sijaitsevat Ahvenanmaalla, Helsingissä, Tukholmassa, Riiassa, Tallinnassa, Oslossa, Norrköpingissä ja Madridissa. Paf (Ålands Penningautomatförening) toimii Ahvenanmaan maakuntahallituksen luvalla ja sen valvonnan alaisena. Vuonna 2017 Paf-konsernin liikevaihto oli 116,5 miljoonaa euroa, josta voittoa oli 29,4 miljoonaa euroa. Lisätietoa on saatavilla osoitteessa aboutpaf.com.