Helsinkiläisnainen voitti 3 miljoona euroa keskellä yötä

Ahvenanmaalainen peliyhtiö Paf maksoi jälleen ulos ennätysvoiton. Tällä kerralla yli 3 miljoonaa euroa meni noin 60-vuotiaalle Helsingissä asuvalle naiselle. Nainen nappasi jackpotin kotiin Mega Fortune Dreams peliautomaatista Paf.comilla perjantaiyönä.

3.020.481 euron suuruinen Mega Fortune Dreams pelin jackpot laukesi Paf.comilla kello 02.30 perjantain ja lauantain välisenä yönä. Voitto on seitsemänneksi suurin kautta aikain Pafin historiassa.

”Tämä on elämäni onnellisin päivä. En ole saanut nukuttua enkä mieheni kanssa voi uskoa, että tämä on totta. Vasta kun Paf otti minuun yhteyttä puhelimitse lauantaiaamuna onnitellakseen  tajusin lopultakin voittaneeni”, sanoo ikionnellinen ja yhä järkyttynyt helsinkiläisnainen kommentoidessaan Pafille.

Onnellinen suurvoittaja on ollut Pafin asiakas kesäkuun alusta asti ja hänen panoksensa voittorivillä oli 0,40 euroa.

”Nyt on vaikka kuinka monta asiaa, joihin on varaa ja joita voi tehdä. Kaikkein ensin aion käydä pankissa tallettamassa ja sijoittamassa rahaa”, sanoo voittaja.

”Haluamme, että rahat tuottavat iloa ja siksi suosittelemme, että voittajamme hankkivat taloudellisia neuvoja ja että he pysyvät nimettöminä. Suosittelemme myös, että voittaja pitää taukoa pelaamisesta. Tavoitteenamme on, että asiakkaamme tuntevat olevansa ystävien joukossa ja siksi yritämme pitää henkilökohtaista yhteyttä suurvoittajiin niin kuin halua ja tarvetta riittää”, sanoo Pafin markkinointijohtaja Robert Söderdahl.

Paf pitää 20.1.2013 lähtien maailmanennätystä internetin peliautomaattivoitoista. Silloin yksi asiakas voitti 17,8 miljoonaa Mega Fortune pelistä. Guinness World Records on hyväksynyt maailmanennätysvoiton.

Lisäinfoa saadaksenne ottakaa yhteyttä

Robert Söderdahl