Kahden lapsen isä Helsingistä voitti 275 000 euroa Power Kenossa – ”Aion käyttää voittorahat haaveitteni toteuttamiseen!”

Kolmekymppinen kahden lapsen isä Helsingistä voitti torstain ja perjantain välisenä yönä 275 000 euroa Paf.comin Power Keno -pelissä. Power Keno on verkossa pelattava arpapeli. Onnellinen Paf-voittaja kertoo voittajahaastattelussa käyttävänsä rahat fiksusti: omaan firmaan ja haaveiden toteuttamiseen.

Ahvenanmaalainen peliyhtiö Paf soitti aikaisemmin tänään anonyyminä pysyttelevälle miehelle onnitellakseen suurvoitosta ja tehdäkseen voittajahaastattelun. Haastattelun aluksi miehen oli vaikea uskoa voittoa todeksi, vaikka suurvoitto olikin jo tullut Paf.comissa useita tunteja sitten.

Mikä oli ensireaktiosi voitosta?

“Tämä on hullua! En ikinä olisi voinut kuvitella, että tämä osuu omalle kohdalle. Hienoa, että minulle soitettiin. Olen pitkin päivää käynyt katsomassa pelitililtäni, että asia pitää paikkaansa, mutta silti minun on vaikea uskoa tätä todeksi."

Mitä aiot tehdä voittorahoilla?

”Rahat tulevat fiksuun käyttöön omaan firmaan sekä haaveiden toteuttamiseen. Ensin aion ostaa italialaisen auton, sillä myin vanhan autoni aivan hiljattain. Sen lisäksi haluaisin viedä perheeni lomalle!”

Mikä on lempipelisi Paf.com:ssa?

Pelasin ennen pokeria, mutta kun keskittyy koko päivän, niin illalla ei jaksa enää. Pelaaminen on minulle ajanvietettä. Suosikkejani ovat pelit, joissa ei tarvitse ajatella liikaa, kuten automaatti- ja arpapelit.”

Haluaisitko vielä lisätä jotain?

”En ole koskaan saanut näin isoa voittoa, eikä lähellekään ole päästy. Kavereille olen aina sanonut, että pelaa vain niin paljolla kuin olet myös valmis häviämään, näin pelaaminen pysyy myös hauskana. Pelitilille ei myöskään pidä laittaa enemmän rahaa kuin mitä on valmis häviämään. Pakonomaisesta voittamisen tarpeesta joutuu vain vaikeuksiin ja siitä tulee ongelma. Kun pelaaminen on mukavaa, tuntuu tällainen onnenpotku aivan mahtavalta.”

Power Keno -voittaja on ollut Pafin asiakas vuodesta 2012.

”Haluamme, että rahat tuottavat iloa ja siksi suosittelemme, että voittajamme pysyvät nimettöminä. Suosittelemme myös, että voittaja pitää taukoa pelaamisesta. Tavoitteenamme on, että asiakkaamme tuntevat olevansa ystävien joukossa ja siksi yritämme pitää henkilökohtaista yhteyttä voittajiin. Suurvoitto voi usein olla elämää mullistavaa”, sanoo Pafin markkinointijohtaja Robert Söderdahl.

Lisätietoja:

Robert Söderdahl