Kertoimet tarjoavat Milos Raonicia Wimbledonin syöttökuninkaaksi

129. Wimbledonin turnaus alkaa maanantaina 29. kesäkuuta. Turnaus tarjonnee paitsi vihreää ruohoa, valkoisia vaatteita ja punaisia mansikoita, myös lukuisia ässäsyöttöjä. Sen kunniaksi ahvenanmaalainen peliyhtiö Paf esittelee tänään Wimbledonin syöttöihin liittyvät kertoimet. Eniten ässiä ja turnauksen kovinta syöttöä odotetaan lähes kaksimetriseltä kanadalaispelaajalta, Milos Raonicilta – ainakin jos kertoimia on uskominen.

Raonic on kertoimien mukaan ykkössuosikki lyömään eniten ässiä turnauksessa. Tälle saavutukselle Paf antaa kertoimen 2,65. Raonic on pelannut tällä kaudella kolme ottelua ruohokentällä. Näissä otteluissa hän on lyönyt yhteensä 76 ässää, eli keskimäärin 25,3 ässää per ottelu. Raonic onkin hiljattain haastattelussa kuvaillut syöttöänsä maailman parhaaksi.

Toiseksi voittajaehdokkaaksi povataan Ivo Karlovicia, kertoimella 4,50. Hän on kuudessa ruohokenttäottelussaan syöttänyt yhteensä 163 ässää, eli keskimäärin 27,1 ässää per ottelu. 2,11 metriä pitkä kroaatti rikkoikin juuri ATP-ennätyksen kolmieräisen ottelun ässien määrässä, kun hän syötti hurjat 45 ässää Hallessa.

”Kertoimien mukaan taistelu Wimbledonin syöttökuninkuudesta käydään pitkänhuiskeiden Milos Raonicin ja Ivo Karlovicin välillä. Raonicin itsensä mielestä hän tulee iskemään turnauksen kovimman syötön ja samaa povaavat myös kertoimet. On siis hyvinkin mahdollista, että Raonic vetää pisimmän korren sekä kovissa että tarkoissa syötöissä. Raonic voitti syöttökuninkaan tittelin myös viime vuoden Wimbledonissa, kun hän syötti hurjat 164 ässää kuudessa ottelussa”, sanoo Mattias Lindquist, Pafin viestintäjohtaja.

Kerroin sille, että Raonic lyö turnauksen kovimman syötön on 2,20. Kakkossuosikki kovimpaan syöttöön on 2,08 metriä pitkä amerikkalainen John Isner, jonka kerroin on 5,00.

Lähde: http://www.atpworldtour.com/en/stats/aces/2015/grass/all/

Eniten ässiä Wimbledonissa, miehet:

Milos Raonic 2.65
Ivo Karlovic 4.50
John Isner 5.00
Marin Cilic 15.00
Roger Federer 18.00
Nick Kyrgios 21.00
Muu pelaaja 7.00

Eniten ässiä Wimbledonissa, naiset:

Serena Williams 2.20
Sabine Lisicki 4.00
Petra Kvitova 6.00
Lucie Safarova 16.00
Muu pelaaja 6.00

Kovin syöttö Wimbledonissa, miehet:

Milos Raonic 2.20
John Isner 5.00
Stanislas Wawrinka 11.00
Grigor Dimitrov 14.00
Jiri Vesely 14.00
Muu pelaaja 4.50

Kovin syöttö Wimbledonissa, naiset:

Serena Williams 2.30
Sabine Lisicki 4.20
Madison Keys 5.00
Venus Williams 21.00
Muu pelaaja  5.00

Linkki kaikkiin kertoimiin: www.paf.com/betting/

Lisätietoa:

Puh: +46 729 75 23 26
Sähköposti: mattias.lindquist@paf.com

Paf on pohjoismainen peliyritys, joka perustettiin Ahvenanmaalla vuonna 1966 tuottamaan varoja yhteiskunnan hyväksi. Olimme yksi ensimmäisiä peliyrityksiä, joka siirsi pelejään nettiin vuonna 1999. Monet Paf.comin pelit ovat eksklusiivisia, ja ne on luotu Pafin omalla Games Studiolla. Olemme palkittu markkinajohtaja vastuullisen pelaamisen saralla. Meillä on myös pelitoimintaa yli 30 Itämerellä ja Pohjanmerellä liikennöivällä risteilyaluksella. Pafilla on lähes 400 työntekijää yli 30 maasta. Toimistomme sijaitsevat Ahvenanmaalla, Helsingissä, Tukholmassa, Riiassa, Tallinnassa, Oslossa, Norrköpingissä ja Madridissa. Paf (Ålands Penningautomatförening) toimii Ahvenanmaan maakuntahallituksen luvalla ja sen valvonnan alaisena. Vuonna 2017 Paf-konsernin liikevaihto oli 116,5 miljoonaa euroa, josta voittoa oli 29,4 miljoonaa euroa. Lisätietoa on saatavilla osoitteessa aboutpaf.com.