Limaiset etanat Pafin rallikisassa

Viime vuonna Paf pyysi ihmisiä etsimään aarretta villisikojen kanssa ja arvaamaan, mihin lehmät tekevät läjänsä.  Tällä kertaa Pafin hassuina kilpailuhahmoina esiintyvät limaiset rallietanat.

Viisi etanaa on kokoontunut lähtöviivalle osoitteessa paf.com kilpaillakseen Paf Snail Race -rallin voitosta. Osallistu kisaan ilmaiseksi ja arvaa, kuka etanoista ylittää ensimmäisenä maaliviivan . Ensimmäiset vedot on lyötävä ennen elokuun 28. päivää, jolloin julkistetaan toinen elokuva, joka kertoo mikä etanoista johtaa rallia matkan puolivälissä . Sen nähtyäsi voit vielä vaihtaa voittajasuosikkiasi tai pitäytyä alkuperäisessä . Syyskuun 2. päivänä julkistetaan elokuvan finaaliosa, joka näyttää rallin lopun ja paljastaa, mikä viidestä etanasta ei sitten lopulta liikkunutkaan kovin etanamaisesti ja voitti kisan.

Jokaisella Paf Snail Race -kisaan osallistuvalla on mahdollisuus voittaa paikka Ahvenanmaalla syksyllä ensimmäistä kertaa järjestettävään Pafin Live Betting Championship -mestaruuskisaan, jonka ensimmäinen palkinto on 2000 euroa . Toinen palkinto on fantastinen jalkapallomatka kahdelle Glasgow’hin ja Lontooseen katsomaan Celticin, Rangersin, Arsenalin ja QPR:n pelejä.

Paf Snail Race kehitettiin tekemään tunnetuksi Pafin uutta, kesällä avattua vedonlyöntisivustoa. Pafin vedonlyöntijohtaja Marco Johansson kertoo: ”Uuden vedonlyöntisivustomme tuotevalikoima on paljon entistä laajempi . Ja mikä parasta, voimme nyt tarjota asiakkaillemme mahdollisuuden live-vedonlyöntiin . Olemme erittäin tyytyväisiä tähän uuteen, parannettuun järjestelmäämme .”

Tästä pääset Paf Snail Race -ralliin
(valitse kieli oikealta ylhäältä)

Elokuvat löytyvät myös Youtubesta

Trailer