Max Vatasen blogi alkaa Paf.com-sivustolla

Tästä lähtien kaikki voivat nyt seurata Max Vatasen matkaa rallin parissa. Paf on aloittanut yhteistyön Maxin kanssa, ja me Pafilla tulemme tietenkin seuraamaan Maxia ja hänen taivaltaan koko rallikauden ajan.
- Tulen kirjoittamaan säännöllisesti blogia moottoriurheiluun liityvistä asioista. Siihen kuuluu tarinoita omasta ajamisestani, kerron niin ylämäet kuin alamäet, mielipiteitäni ja veikkauksiani tuloksista. Tarkoitukseni on saada lisää ihmisiä kiinnostumaan lajistani.

Tuleva sesonki on Maxin toinen sesonki ralliurheilun parissa.
- Päämääräni tälle kaudelle on oppia mahdollisiman paljon sekä Suomessa että ulkomailla ja kehittyä kuljettajana nousujohteisesti.

Max Vatasen isä on jo monelle tuttu nimi rallipiireissä. Ari Vatanen voitti rallin maailmanmestaruuden vuonna 1981 ja Dakarrallyn hän voitti peräti neljä kertaa.
- Isäni oli toivonut salaisesti, että kiinnostuisin jo lapsena ajamisesta ja siihen oli minulla kaikki puitteet valmiina: hyvä opettaja sekä vanha Opel Record -farmari. Mutta aloin kiinnostua lajista vasta ajokortin saatuani. Eräänä iltana saunassa ollessamme kysyin isältäni, olisiko liian myöhäistä oppia ajamaan rallia? Siitä saakka hän on ollut suurin kannustajani!

Me Pafilla toivotamme Maxille vauhdikkaita hetkiä ja ansiokkaita voittoja tulevissa kisoissa.
- Olen todella iloinen yhteistyöstäni Pafin kanssa, koska Pafilla on korkeat eettiset standardit ja kaikki sen voitto menee hyväntekeväisyyteen. Paf on läheisessä kanssakäymisessä asiakkaidensa kanssa ja tapaa heitä usein eri yhteyksissä. Luotettavuus on heidän toimintansa perusta - ja kaiken lisäksi Paf osaa olla hauska ja yllätyksellinen! Paf erottuu hienosti kilpailijoistaan!

Max Vatasen blogiin pääset tästä.

Max Vatanen
maxvatanen@gmail.com
blog.paf.com/maxvatanen
facebook.com/maxvatanenrally
twitter.com/maxvatanenrally

Atte Varsta, Max Vatasen manageri
atte@vvmgmt.com

Anders Sims
Viestintäjohtaja, Paf

Tel: 358 (0)457 342 8228
E-mail: anders.sims@paf.com

PB 241
AX-22 101 MARIEHAMN
ÅLAND, FINLAND

www.paf.com

Paf on julkisoikeudellinen yhdistys, joka on yli 40 vuoden ajan tarjonnut asiakkailleen turvallisia ja viihteellisiä rahapelejä. Pafin laajaan pelivalikoimaan kuuluvat peliautomaatit, bingo, lotto, pokeri, kasinopelit, taitopelit ja vedonlyönti kilpailukykyisellä vedonlyöntisuhteella internetissä, risteilyaluksilla sekä Ahvenanmaalla.
Vuonna 2012 Pafin liikevaihto oli 117 miljoona euroa, josta hyötytarkoituksiin osoitettu summa oli 19,0 miljoonaa euroa. Paf-konsernissa työskentelee yli 300 työntekijää Maarianhaminassa, Helsingissä, Tukholmassa, Tallinnassa ja Madridissa. Lisää tietoa sivuilta
www.paf.com.