Mediakutsu: Robert Heleniuksen lehdistötilaisuus Ahvenanmaalla 17.8.2016

Paf ja Robert "The Nordic Nightmare” Helenius järjestävät lehdistötilaisuuden Ahvenanmaalla keskiviikkona 17. elokuuta 2016 klo 17.00 osoitteessa Norrbölevägen 3, 22100 Maarianhamina (Cainbyn vieressä, pihalla).

Raskaansarjan ammattinyrkkeilijä Robert Helenius treenaa itseään huippukuntoon Baltichallenissa Maarianhaminassa 10. syyskuuta 2016 pidettävään Paf Boxing Gaalaan, jossa hän kohtaa kotikentällään saksalaisen Konstantin Airichin.

Tilaisuudessa saatte tutustua Heleniuksen uusiin harjoittelutiloihin, sparraukseen ja kahteen muuhun suomalaisnyrkkeilijään, jotka osallistuvat Paf Boxing Gaalaan. Samassa yhteydessä julkistetaan myös gaalan uudet otteluparit.

Pyydämme median edustajia ilmoittautumaan tilaisuuteen viimeistään maanantaina 15. elokuuta 2016 klo 14.00 osoitteella boxing@paf.com. Lisätietoa antaa Pafin Krille Mattsson.

Krille Mattsson
Mediavastaava Paf Boxing Gala 10.9.2016