Paf isännöi vastuullista pelaamista käsittelevää konferenssia

Ahvenanmaalainen peliyritys Paf isännöi tiistaina 29. lokakuuta 2013 pohjoismaista konferenssia, jonka aiheena on vastuullinen pelaaminen. Konferenssin tarkoituksena on jakaa tietoa tästä monimutkaisesta aiheesta.

- Haluamme luoda puitteet peliyritysten väliselle yhteistyölle sekä työn läpinäkyvyydelle, jotta ala voi kehittyä kokonaisvaltaisesti, Pafin toimitusjohtaja Anders Ingves toteaa.

- Olen vakuuttunut siitä, että konferenssi antaa meille kaikille uutta tietoa vastuullisesta pelaamisesta. Uskon, että tehdessämme töitä yhdessä pystymme kehittymään nopeammin, kuin jos kaikki tekevät töitä omalla sarallaan.

Ahvenanmaan konferenssin esiintyjälistan asiantuntijat puhuvat muun muassa siitä, miten vastuullinen pelaaminen voi olla taloudellinen etu yritykselle, ja miten yritykset voivat ennaltaehkäistä ongelmapelaamista asiakkaidensa keskuudessa.

Kuulijoiden joukossa on niin poliitikkoja, virkamiehiä, peliyritysten edustajia kuin muitakin työssään pelimaailmaan liittyviin asioihin törmääviä.

Koko ohjelma on luettavissa täällä: www.paf.com/rgsummit

- Tähän osoitteeseen keräämme myös suoria tv-lähetyksiä konferenssista. Näin myös ne, jotka eivät pääse paikan päälle, voivat seurata esityksiä. Toivomme, että monet käyttävät linkkiä ja jakavat sitä edelleen tuttavapiirissään, jotta kaikki asiasta kiinnostuneet saavat uutta tietoa vastuullisesta pelaamisesta, Pafin Viestintäpäällikkö Anders Sims toteaa.

Paf järjestää tänä vuonna vastuullisen pelaamisen konferenssin ensimmäistä kertaa. Tavoitteena on, että tapahtumasta tulee jokavuotinen ennen pitkää.

Lisätietoja antavat:

Anders Ingves, toimitusjohtaja, Paf
anders.ingves@paf.com

Anders Sims, Viestintäpäällikkö, Paf
anders.sims@paf.com

Paf on julkisoikeudellinen yhdistys, joka on yli 40 vuoden ajan tarjonnut asiakkailleen turvallisia ja viihteellisiä rahapelejä. Pafin laajaan pelivalikoimaan kuuluvat peliautomaatit, bingo, lotto, pokeri, kasinopelit, taitopelit ja vedonlyönti kilpailukykyisellä vedonlyöntisuhteella internetissä, risteilyaluksilla sekä Ahvenanmaalla.
Vuonna 2012 Pafin liikevaihto oli 117 miljoona euroa, josta hyötytarkoituksiin osoitettu summa oli 19,0 miljoonaa euroa. Paf-konsernissa työskentelee yli 300 työntekijää Maarianhaminassa, Helsingissä, Tukholmassa, Tallinnassa ja Madridissa. Lisää tietoa sivuilta
www.paf.com.