Paf järjestää vastuullisen pelaamisen konferenssin kolmatta kertaa

Ahvenanmaalla 10.10.2017 järjestettävä kokous tarjoaa keskustelualustan vastuullisen pelaamisen parissa työskenteleville eri alojen osaajille

Paf isännöi kolmatta kertaa vastuullisen pelaamisen kokousta Ahvenanmaalla 10. lokakuuta 2017. Paf Responsible Gaming Summit 2017 kokoaa Pafin pääkonttoriin Ahvenanmaalle eri alojen osaajia keskustelemaan vastuullisesta pelaamisesta ja siihen liittyvistä ajankohtaisista haasteista.
Puhujakaartissa ovat edustettuna alan tutkimus, operaattorit ja pelaajien tukijärjestöt. Kansainvälinen kokous tarjoaa eri alojen osaajille tilaisuuden vastuulliseen pelaamiseen liittyvän tiedon jakamiseen.

Keskiössä asenteiden merkitys

Tämän vuoden kokouksessa keskitytään asenteisiin, niiden muodostumiseen ja merkitykseen pelien markkinoinnissa, peliongelmissa ja kestävässä käyttäytymisessä.
Kokouksessa puhuvat muun muassa Per Binde, joka työskentelee tutkijana Göteborgin yliopistossa; Madeleine Tügel (Malmön Gambling Addicts’ Associationin neuvonantaja) ja Morten Rønde (Danish Online Gambling Associationin toimitusjohtaja).

Kokouksen koko ohjelma

Lisätietoja: