Paf jatkaa yhteistyötään Tallinkin ja Silja Linen kanssa

Ahvenanmaalainen rahapeliyhteisö Paf on allekirjoittanut uuden yhteistyösopimuksen varustamoyhtiö AS Tallink Groupin kanssa. Sopimus varmistaa, että Paf vastaa jatkossakin Itämerellä liikennöivien Tallink- ja Silja Line -alusten kasino- ja automaattipeleistä.

Tallink Grupp -varustamolla on 18 Tallink- ja Silja Line -alusta, jotka liikennöivät kuudella Itämeren reitillä. Vuosittain yli 9 miljoonaa matkustajaa kuljettavalla varustamoyhtiöllä on yhteensä 6 800 työntekijää Virossa, Ruotsissa, Suomessa, Latviassa ja Saksassa. Yhteistyösopimusta jatkanut Paf on vastannut Tallink Gruppin alusten kasino- ja automaattipeleistä vuodesta 1997 lähtien.

”Me Pafilla olemme hyvin ylpeitä ja iloisia Tallink Gruppin jatkuvasta luottamuksesta meihin yhteistyökumppanina. Uusi sopimus on todiste siitä, että monipuolinen internetpelivalikoimamme sekä 50-vuotinen toimintamme rahapelitarjoajana Ahvenanmaalla ja Itämeren laivoilla tekee meistä kokeneen ja ainutlaatuisen yhteistyökumppanin kansainvälisellä pelialalla”, Pafin toimitusjohtaja Anders Ingves toteaa.

Paf on tehnyt tiivistä yhteistyötä Itämerellä toimivien varustamoyhtiöiden kanssa jo yli 40 vuoden ajan. Tällä hetkellä Paf tarjoaa luotettavaa, viihdyttävää ja sosiaalisesti vastuullisessa ympäristössä tapahtuvaa pelaamista 25 Itämerellä liikennöivässä laivassa. Peleihin lukeutuu runsas valikoima kasino-,  automaatti- ja bingopelejä.

Pafin ja AS Tallink Gruppin välinen uusi 4-vuotinen sopimus astuu voimaan 26. heinäkuuta 2014.

Lisätiedot:

Anders Ingves