Paf-pelaajalle 3,2 miljoonan euron jättipotti

Suomalainen pelaaja voitti tiistaina 22. lokakuuta 3,2 miljoonan euron suuruisen jättipotin Mega Fortune -peliautomaatissa Paf.com -pelisivustolla. Yllättynyt pelaaja sai peliin laittamansa 5 euroa takaisin 640 000-kertaisena.

Suurvoittaja on jälleen syntynyt Paf.com -sivustolla. Jo tämän vuoden tammikuussa Paf-pelaaja voitti maailman kaikkien aikojen suurimman verkossa pelattavasta peliautomaatista saadun voiton, joka oli 17,8 miljoonaa euroa.

- Tämän viikon voitto ei ole Pafin ennätys, mutta varmasti suurin voitto, jonka tämä yllättynyt Pafin asiakas on ikinä saanut.  Viisi euroa peliin panostaneen asiakkaan pelitilille ropsahti hetkessä yli kolme miljoonaa euroa, Pafin viestintäpäällikkö Anders Sims kertoo.

Jättivoitto tuli tiistaina illallisaikaan, ja Länsi-Suomesta kotoisin oleva kolmekymppinen voittaja sai jälkiruoaksi 3 246 176 euroa. Voitto on viideksi suurin yksittäinen voitto Pafin historiassa. Lue lisää Pafin kaikkien aikojen suurimmista voitoista täällä: https://www.paf.com/today/halloffame.html

Kaksi maailmanennätystä

Paf.com -sivustolla pelaavilla on viime aikoina ollut tuuria, sillä ahvenanmaalaisella peliyrityksellä on hallussaan jopa kaksi maailmanennätystä. Guinnessin ennätysten kirjassa ovat tallessa seuraavat voitot:

1. Suurin verkossa pelattavasta peliautomaatista koskaan saatu voitto: 17 861 813 euroa. (Kuva liitteenä)

Asiakas voitti jättipotin Mega Fortune -pelistä 20.1.2013.

2. Suurin verkossa pelattavasta peliautomaatista koskaan saatu jakamaton* jättipotti: 8 636 042 euroa. Asiakas voitti jättipotin Arabian Nights -pelissä 23.11.2012.

Sekä Mega Fortune että Arabian Nights ovat NetEntertaiment -yrityksen kehittämiä pelejä. Yritys on digitaalisten pelien johtavia nimiä.

Seuraava suuri jaossa oleva jättipotti, jonka voi voittaa Paf.com -sivustolla, löytyy Hall of Gods -pelistä. Potti on tällä hetkellä jo yli 6,1 miljoonaa euroa. https://www.paf.com/slots/netent/demogame.html?game=hallofgods

Yhteys voittajiin

Vastuullisuus on yksi Pafin toiminnan avainsanoista, näin myös kun on kyse suurista voitoista. Siksi Paf ottaa yhteyttä puhelimitse kaikkiin suuren voiton saaneisiin asiakkaisiin antaakseen
heille tukea uudessa elämäntilanteessa.

-Me haluamme, että voittorahat koituvat asiakkaille iloksi, ja suosittelemme siksi että voittaja hakeutuu talousneuvonnan piiriin ja että hän pysyttelee nimettömänä. Myös tauon
pitäminen pelaamisesta on suotavaa, sanoo Robert Söderdahl, Pafin markkinapäällikkö.

-Toivomme asiakkaidemme tuntevan olevansa ystävien seurassa, ja siksi pidämme heihin yhteyttä henkilökohtaisesti niin kauan kuin tarve vaatii.

-Suurvoitolla voi joskus olla kielteinen vaikutus voittajan elämään, ja siksi tuemme kokemuksemme voimalla voittajaa, jotta hän pystyy sopeutumaan uuteen tilanteeseen niin hyvin kuin mahdollista.

Voittaja sijoittaa valokuvaukseen

Kun puhuimme tiistaisen voittajan kanssa voiton jälkeisenä päivänä, hän vaikutti tyyneltä. Hän myöntää, että asian koko todellisuus ei ehkä vielä ole avautunut hänelle.

-Luulen, että vie vähän aikaa ennen kuin todella tajuan tapahtuneen. Olen kertonut asiasta vain lähimmälle perheelleni, en kenellekään muulle.

Miltä tuntui voittaa?

-Ihmettelin, oliko se todellakin totta vai oliko joku hakkeroinut järjestelmän. Kirjauduin ulos ja takaisin sisään sivustolle, ja kun rahat edelleen näkyivät tililläni, soitin Pafin asiakaspalveluun, josta vahvistettiin minun voittaneen.

Mitä aiot tehdä voittorahoilla?

-Aion sijoittaa ne järkevästi ja remontoida kotini.

-Pidän valokuvaamisesta ja matkustamisesta, ja luultavasti satsaan myös uuteen kameraan.

*Jaettu jättipotti on potti, joka kasvaa monien eri peliyritysten kautta ja jonka voi voittaa kaikkien näiden yritysten sivustoilla.

Lisätietoja antavat:

Anders Sims, viestintäpäällikkö: +358 457 342 8228, anders.sims@paf.com

Robert Söderdahl, markkinapäällikkö +358 20 791 2273, robert.soderdahl@paf.com

Paf on julkisoikeudellinen yhdistys, joka on yli 40 vuoden ajan tarjonnut asiakkailleen turvallisia ja viihteellisiä rahapelejä. Pafin laajaan pelivalikoimaan kuuluvat peliautomaatit, bingo, lotto, pokeri, kasinopelit, taitopelit ja vedonlyönti kilpailukykyisellä vedonlyöntisuhteella internetissä, risteilyaluksilla sekä Ahvenanmaalla.
Vuonna 2012 Pafin liikevaihto oli 117 miljoona euroa, josta hyötytarkoituksiin osoitettu summa oli 19,0 miljoonaa euroa. Paf-konsernissa työskentelee yli 300 työntekijää Maarianhaminassa, Helsingissä, Tukholmassa, Tallinnassa ja Madridissa. Lisää tietoa sivuilta
www.paf.com.