Paf rekrytoi uuden talousjohtajan ja panostaa liiketoiminnan kehittämiseen

Ahvenanmaalainen peliyhtiö Paf on rekrytoinut Per Sahlbergin uudeksi talousjohtajakseen. Sahlbergin edellinen työnantaja oli verkkopelejä kehittävä Tain ja hän aloittaa uudessa työssään 1.10.2016. Pafin nykyinen talousjohtaja Johan Rothberg nimitetään varatoimitusjohtajaksi ja hän keskittyy jatkossa liiketoiminnan kehittämiseen.

Per Sahlbergilla on vankka kokemus pelialalta. Hänen viimeisin tehtävänsä oli teknisiä alustoja verkkopeleille kehittävän Tainin talousjohtajana. Sitä ennen Sahlberg on toiminut talousjohtajana sekä verkkopeliholdingyhtiö Atletico Nordicissa että peliyhtiö Expekt.comilla.

”Per Sahlbergilla on laaja talousalan osaaminen sekä pitkä kokemus pelialalta, mikä tulee vahvistamaan Pafin toimintaa erinomaisesti. Olemme työskennelleet yhdessä Perin kanssa viimeiset kaksitoista vuotta, joten tiedän kokemuksesta, että Per on erittäin osaava ja pätevä”, Pafin toimitusjohtaja Christer Fahlstedt sanoo.

Pafin nykyinen talousjohtaja Johan Rothberg ylennetään varatoimitusjohtajaksi, ja hän työskentelee jatkossa liiketoiminnan kehittämisen parissa. Pafin HR-johtaja Johanna Backholm jatkaa myös varatoimitusjohtajana.

”Johan Rothberg tuntee Pafin ja pelialan kokonaisuudessaan erinomaisesti. Hän tuntee organisaation kuin omat taskunsa ja on oikea henkilö lisäämään panostustamme liiketoiminnan kehittämiseen ja luomaan siitä liiketoiminnallista hyötyä Pafille”, Christer Fahlstedt sanoo.

Pafin uusi talousjohtaja Per Sahlberg on 41-vuotias ja asuu tällä hetkellä Maltalla avopuolisonsa kanssa. Hän tulee työskentelemään Pafin pääkonttorissa Maarianhaminassa.

Lisätietoja antaa:

Christer Fahlstedt
Sähköposti: christer.fahlstedt@paf.com

Puh. +46 729 75 23 26
Sähköposti: mattias.lindquist@paf.com

Paf on pohjoismainen peliyritys, joka perustettiin Ahvenanmaalla vuonna 1966 tuottamaan varoja yhteiskunnan hyväksi. Olimme yksi ensimmäisistä peliyrityksistä, joka siirsi pelejään nettiin vuonna 1999. Monet Pafin pelit on luotu Pafin omalla Games Studiolla ja ovat siksi ainutlaatuisia. Olemme palkittu markkinajohtaja vastuullisen pelaamisen saralla. Meillä on pelitoimintaa myös yli 30 risteilyaluksella Itämerellä ja Pohjanmerellä. Pafilla on lähes 400 työntekijää yli 30 maasta. Toimistomme sijaitsevat Ahvenanmaalla, Helsingissä, Tukholmassa, Riiassa, Tallinnassa, Oslossa, Norrköpingissä ja Madridissa. Paf (Ålands Penningautomatförening) toimii Ahvenanmaan maakuntahallituksen luvalla ja sen valvonnan alaisena. Vuonna 2017 Paf-konsernin liikevaihto oli 116,5 miljoonaa euroa, josta voittoa oli 29,4 miljoonaa euroa. Lisätietoa on saatavilla osoitteessa aboutpaf.com.