Paf yksi maailman johtavista peliyrityksistä

Ahvenanmaalainen peliyritys Paf lukeutuu  jo toista vuotta peräkkäin maailman johtaviin peliyrityksiin.
Tänä vuonna Paf on kuuluisalla EGR Power 50 -rankinglistalla sijalla 13.

Ahvenanmaalainen Paf on pieni yritys moneen alan kansainväliseen suuryritykseen  verrattuna . Tehokkaasti ja hyvin johdettu Paf seuraa kuitenkin kaikessa toiminnassaan loppuun asti hiottua strategiaansa, ja on siksi mukana johtavien peliyritysten listalla - jopa ennen Unibet:in ja Ladbrokes:in kaltaisia pelijättejä.

Viime vuonna Paf oli "Vuoden raketti" EGR (eGaming Review ) Power 50 -rankinglistalla kiivettyään vuoden aikana sijalta 49 sijalle 9. Listalle päässeiden yritysten verkossa tapahtuvaa toimintaa on tutkittu perinpohjaisesti, ja yritysten sijoitus perustuu strategian, kannattavuuden, maantieteellisen kattavuuden, tuotemerkin ja tuotteen arviointiin.

‒Tämän vuoden hieno sijoitus osoittaa, että kärkisijan saavuttaminen viime vuonna ei ollut sattumaa. On jännittävää ja mielenkiintoista, että meidät on sijoitettu monen suuren yrityksen edelle tällä listalla, Paf:in toimitusjohtaja Anders Ingves sanoo.

Anders Ingves on hyvin otettu Paf:in työntekijöiden päivittäisestä työpanoksesta.

‒Suurin ilonaiheeni on nähdä Paf:in sisällä vallitseva yhteishenki, vaikka on myös mahtavaa saada näkyvää tunnustusta työllemme hyvän ranking-sijoituksen muodossa.

Koko EGR Power 50 -rankinglista

Jos haluat lisätietoja, ota yhteyttä:

Anders Ingves, Paf:in Toimitusjohtaja
Anders.ingves@paf.com
+358 (0)20 791 2300

Anders Wiklund, Paf.com:in johtaja
Anders.wiklund@paf.com

+358 (0)457 575 9211

Anders Sims, Paf:in PR-päällikkö
Anders.sims@paf.com
+358 (0)457 342 8228

Paf on julkisoikeudellinen yhdistys, joka on yli 40 vuoden ajan tarjonnut asiakkailleen turvallisia ja viihteellisiä rahapelejä. Pafin laajaan pelivalikoimaan kuuluvat peliautomaatit, bingo, lotto, pokeri, kasinopelit, taitopelit ja vedonlyönti kilpailukykyisellä vedonlyöntisuhteella internetissä, risteilyaluksilla sekä Ahvenanmaalla. Vuonna 2011 Pafin liikevaihto oli 96,3 miljoona euroa, josta hyötytarkoituksiin osoitettu summa oli 10,5 miljoonaa euroa. Paf-konsernissa työskentelee yli 300 työntekijää Maarianhaminassa, Helsingissä, Tukholmassa, Tallinnassa ja Madridissa. Lisää tietoa sivuilta www.paf.com .