Peliyhtiö Paf yhteistyössä Martina Aitolehden kanssa

Martina Aitolehden esikoisalbumin kolmas single Red Light On ja sitä varten tuotettu vauhdikas musiikkivideo julkaistaan torstaina 18.8.2011. Peli –ja kiihdytysautomaailmasta kertova video kuvattiin pääasiassa peliyhtö Pafin kasinolla Maarianhaminassa.

Martinan tammikuussa julkaistu ensimmäinen single 9 digits ja maaliskuussa julkaistu levy Martina aloittivat Martina Aitolehden jo verrattain pitkällä viihdeuralla uuden luvun, kun aiemmin lähinnä tanssi- ja viihdemaailmassa vaikuttanut julkkistähti debytoi virallisesti levyttävänä laulajana.

Martina-albumin kolmas single Red Light On sai tuekseen vauhdikkaan musiikkivideon, joka kuvattiin kesä-heinäkuussa Maarianhaminassa ja Helsingissä. Video sijoittuu peli- ja kiihdytysajomaailmaan ja kuvauspaikkoina käytettiin Maarianhaminan Paf-kasinoa sekä Helsingin Kalasatamaa.

”Pokeria vapaa-ajallani harrastavana Maarianhamina oli meille luonnollinen lokaatio kasinokohtausten kuvaamiseen, sillä paikallinen peliyhtiö on minulle entuudestaan tuttu, kertoo Martina Aitolehti kuvausmatkasta Ahvenanmaalle. ”Olen käynyt Paf:n kanssa pelaamassa aina Las Vegasissa asti”, jatkaa Aitolehti, joka ei ole pokerinpelaajana aloittelija – hän on saanut opetusta muun muassa suomalaiselta pokerin supertähdeltä, Patrik Antoniukselta .

Itse musiikkivideon kuvaukset kestivät kolme vuorokautta, ja päivät venyivät pitkiksi. Pafin Maarianhaminan kasino muuttui sulkemisensa jälkeen kymmenessä minuutissa miltei täysveriseksi elokuvastudioksi. Kohtauksia aloitettiin kuvaamaan puolen yön jälkeen ja kuvaukset kestivät aina aamun viimeisille minuuteille loppuen juuri ennen kasinon aukeamista. Musiikkivideon on ohjannut Jyri Koski ja tuottanut helsinkiläinen HMC Film.

Martina palaa Ahvenanmaalle 19.8., jolloin hän osallistuu maailmanluokan Paf Open beach volley -turnauksen julkkispeliin ja esiintyy tilaisuuden iltajuhlassa Maarianhaminassa. Martina on mahdollista nähdä vieraana myös Pafin tulevissa pokeriturnauksissa.

Linkki Martinan Red Light Ojn -videoon:

Linkki kulissien taakse - Martina Aitolehden Red Light On making of-:

LISÄTIETOJA:

Robert Söderdahl                                                Anders Sims                                 Ville Korkka
Country Manager                                                 Head of PR                                   Campaign Manager

+358 400 949 760                                              +358 457 342 8228                     +358 40 5923 423

robert.soderdahl@paf.com                                anders.sims@paf.com                   ville.korkka@paf.com

Paf on julkisoikeudellinen yhdistys, joka on yli 40 vuoden ajan tarjonnut asiakkailleen turvallisia ja viihteellisiä rahapelejä. Pafin laajaan pelivalikoimaan kuuluvat peliautomaatit, bingo, lotto, pokeri, kasinopelit, taitopelit ja vedonlyönti kilpailukykyisellä vedonlyöntisuhteella internetissä, risteilyaluksilla sekä Ahvenanmaalla. Vuonna 2009 Pafin nettotuotto kasvoi 20 miljoonaan euroon, jotka jaettiin kokonaisuudessaan yleishyödyllisille järjestöille. Paf-konsernissa työskentelee yli 400 työntekijää Maarianhaminassa, Helsingissä, Tukholmassa, Tallinnassa ja Madridissa. Lisää tietoa sivuilta www.paf.com