Reinin ja Sihvosen tehtävänä ei kritisoida Veikkausta

Vastauksena Tero Hakolan kolumniin Helsingin Sanomien printti- ja onlineversiossa 10.1.2012

Toimittaja Tero Hakola kirjoitti Helsingin Sanomien kolumnissaan 10.1.2012, että ahvenanmaalainen rahapeliyhtiö Paf on aloittanut yhteistyön muun muassa Ylen jalkapalloasiantuntijana tunnetun Juha Reinin sekä Urheilulehden jääkiekkoanalyytikko Petteri sihvosen kanssa.

Reinin tehtävänä on analysoida jalkapalloa ja Sihvosen tehtävänä jääkiekkoa sekä peli- ja pelaajatasolla että laajemmassa yhteiskunnallisessa mittakaavassa.

Kumpikaan alansa asiantuntija ei ole palkattu tehtäväänsä kritisoimaan Veikkausta tai sen asemaa Suomessa, kuten Hakolan kirjoituksesta voi mahdollisesti ymmärtää.

Reinin ja Sihvosen päätarkoituksena on tuottaa peliyhtiön asiakkaille urheiluun liittyvää merkityksellistä, kiinnostavaa ja viihdyttävää sisältöä.

Anders Sims
Head of Press and PR

Tel: 358 (0)457 342 8228
E-mail: anders.sims@paf.com

PB 241
AX-22 101 MARIEHAMN
ÅLAND, FINLAND

www.paf.com

Paf on julkisoikeudellinen yhdistys, joka on yli 40 vuoden ajan tarjonnut asiakkailleen turvallisia ja viihteellisiä rahapelejä. Pafin laajaan pelivalikoimaan kuuluvat peliautomaatit, bingo, lotto, pokeri, kasinopelit, taitopelit ja vedonlyönti kilpailukykyisellä vedonlyöntisuhteella internetissä, risteilyaluksilla sekä Ahvenanmaalla. Vuonna 2010 Pafin liikevaihto oli 93,3 miljoona euroa, josta hyötytarkoituksiin osoitettu summa oli 14 miljoonaa euroa. Paf-konsernissa työskentelee yli 400 työntekijää Maarianhaminassa, Helsingissä, Tukholmassa, Tallinnassa ja Madridissa. Lisää tietoa sivuilta www.paf.com .

Paf on julkisoikeudellinen yhdistys, joka on yli 40 vuoden ajan tarjonnut asiakkailleen turvallisia ja viihteellisiä rahapelejä. Pafin laajaan pelivalikoimaan kuuluvat peliautomaatit, bingo, lotto, pokeri, kasinopelit, taitopelit ja vedonlyönti kilpailukykyisellä vedonlyöntisuhteella internetissä, risteilyaluksilla sekä Ahvenanmaalla. Vuonna 2012 Pafin liikevaihto oli 117 miljoona euroa, josta hyötytarkoituksiin osoitettu summa oli 19,0 miljoonaa euroa. Paf-konsernissa työskentelee yli 300 työntekijää Maarianhaminassa, Helsingissä, Tukholmassa, Tallinnassa ja Madridissa. Lisää tietoa sivuilta www.paf.com.