Robert Helenius paljastaa: “Lähden Amsterdamiin kolmen viikon harjoitusleirille maailmanmestari Tyson Furyn luo”

Ahvenanmaalla asuva raskaansarjan nyrkkeilijä Robert “The Nordic Nightmare” Helenius lähtee yhdessä valmentajansa Johan Lindströmin kanssa Hollantiin harjoitellakseen kolmen viikon ajan yhdessä tämänhetkisen maailmanmestarin, brittiläisen Tyson Furyn kanssa. “Päästäkseni huipulle minun on harjoiteltava kaikkein parhaimpien vastustajien kanssa”, kertoo Helenius ainutlaatuisessa, sponsorilleen Pafille antamassaan haastattelussa.

Team Helenius matkusti eilen 16. toukokuuta Amsterdamiin, missä Heleniuksen on tarkoitus harjoitella yhdessä  2,06-metrisen ja 120 kiloa painavan maailmanmestarin Tyson “The Furious One” Furyn kanssa ja otella tätä vastaan harjoitusmielessä. “Haluan antaa omalle motivaatiolleni piristysruiskeen ja saada samalla ideoita ja inspiraatiota harjoitteluun seuraamalla, kuinka Fury on rakentanut harjoitusohjelmansa. Mitä enemmän treeniä, sitä parempi”, sanoo innostunut Robert Helenius.

Robert Helenius kertoo haastattelussa, että hänen on keskityttävä harjoitteluun täysillä. Heleniuksen ja Furyn harjoitusleiri auttaa samalla Furya valmistautumaan Wladimir Klitschkoa vastaan käytävään uusintaotteluun, joka käydään heinäkuussa.

Helenius kertoo myös kieltäytyneensä kutsusta harjoitusleirille, jossa hänen harjoitusvastustajanaan olisi ollut Klitschko.

“Klitschko otti minuun yhteyttä ja minulla oli tilaisuus valita, kumman nyrkkeilijän luo lähden. Tämä vaihtoehto sopi minulle paremmin. Saattaa olla, että lähden Klitschkon harjoitusvastustajaksi myöhemmin kesäkuussa”, sanoo Robert Helenius.

Lue ahvenanmaalaisen peliyhtiö Pafin ainutlaatuinen haastattelu Robert Heleniuksen kanssa kokonaisuudessaan osoitteessa https://www.paf.com/betting/news/?id=helenius-fury&locale=fi_FI

Lisätietoja aiheesta:

Viestintäpäällikkö
Puh.: +46 729 75 23 26
Sähköposti: mattias.lindquist@paf.com

Paf on pohjoismainen peliyritys, joka perustettiin Ahvenanmaalla vuonna 1966 tuottamaan varoja yhteiskunnan hyväksi. Olimme yksi ensimmäisistä peliyrityksistä, joka siirsi pelejään nettiin vuonna 1999. Monet Pafin pelit on luotu Pafin omalla Games Studiolla ja ovat siksi ainutlaatuisia. Olemme palkittu markkinajohtaja vastuullisen pelaamisen saralla. Meillä on pelitoimintaa myös yli 30 risteilyaluksella Itämerellä ja Pohjanmerellä. Pafilla on lähes 400 työntekijää yli 30 maasta. Toimistomme sijaitsevat Ahvenanmaalla, Helsingissä, Tukholmassa, Riiassa, Tallinnassa, Oslossa, Norrköpingissä ja Madridissa. Paf (Ålands Penningautomatförening) toimii Ahvenanmaan maakuntahallituksen luvalla ja sen valvonnan alaisena. Vuonna 2017 Paf-konsernin liikevaihto oli 116,5 miljoonaa euroa, josta voittoa oli 29,4 miljoonaa euroa. Lisätietoa on saatavilla osoitteessa aboutpaf.com.