Robert Helenius suosikkina EBU:n raskaansarjan titteliottelussa - ainakin kertoimien mukaan

Ammattilaisnyrkkeilijä Robert Helenius ottelee titteliottelun Helsingissä 19. joulukuuta. Kehässä hänen vastaansa astelee saksalais-turkkilainen nyrkkeilijä Erkan Teper, joka on tämänhetkinen EBU:n raskaansarjan mestari. 12-eräinen ottelu käydään Hartwall Arenalla. Ahvenanmaalaisen peliyhtiön Paf:in pelikertoimien mukaan, Robert Helenius voittaa arvovaltaisen EBU raskaansarjan tittelin.

“Erkan on kova nyrkkeilijä Saksasta. Olen sparrannut hänen kanssaan aiemmin, ja hävisin muuten amatööriottelun häntä vastaan seitsemän tai kahdeksan vuotta sitten Bundesligassa. Sillä kertaa hävisin pisteillä, ottelu oli tasainen. Nyt minun on aika ottaa revanssi”, Robert Helenius kertoo.

Viime kerran Hartwall Arenalla nyrkkeillessään vuonna 2011 Helenius kohtasi Dereck Chisoran. Hän odottaa innoissaan paluutaan arenalle.

“Tämä on täydellinen tilanne minulle: titteliottelu kotikentällä. Toivon, että paikalla on runsaasti kannattajia ja että tunnelma on täsmälleen yhtä hyvä kuin viimeksi”, Robert Helenius sanoo.

Ottelu merkitsee paljon Heleniukselle ja hänen panostukselleen kohti maailmanmestaruutta.

“Ottelu merkitsee kaikkea, vaikka kaikki ottelut ovat toki tärkeitä edetessä kohti huippua. Odotan todella innolla ottelemista tittelistä ja tulen voittamaan sen”, Robert Helenius sanoo.

Ottelun kertoimet on jo asetettu, ja niiden mukaan Robert Helenius on voittajasuosikki Helsingissä. Kertoimet Robert Heleniuksen voitolle ovat 1.40 ja Erkan Teperin 2.40. Mikäli raskaansarjan nyrkkeilijöiden ottelu päättyy ratkaisemattomaan (eng. draw eli tasapeli) kertoimeksi tulee 26.00.

Kertoimet

Robert Helenius, 1.40
Erkan Teper, 2.80
Ratkaisematon, 26.00

Lisätietoja, ota yhteyttä:

Robert Söderdahl
Markkinointipäällikkö
Puh: +358 20 791 2273
S-posti: robert.soderdahl@paf.com

Viestintäpäällikkö
Puh: +46 729 75 23 26
S-posti: mattias.lindquist@paf.com

Paf on pohjoismainen peliyritys, joka perustettiin Ahvenanmaalla vuonna 1966 tuottamaan varoja yhteiskunnan hyväksi. Olimme yksi ensimmäisistä peliyrityksistä, joka siirsi pelejään nettiin vuonna 1999. Monet Pafin pelit on luotu Pafin omalla Games Studiolla ja ovat siksi ainutlaatuisia. Olemme palkittu markkinajohtaja vastuullisen pelaamisen saralla. Meillä on pelitoimintaa myös yli 30 risteilyaluksella Itämerellä ja Pohjanmerellä. Pafilla on lähes 400 työntekijää yli 30 maasta. Toimistomme sijaitsevat Ahvenanmaalla, Helsingissä, Tukholmassa, Riiassa, Tallinnassa, Oslossa, Norrköpingissä ja Madridissa. Paf (Ålands Penningautomatförening) toimii Ahvenanmaan maakuntahallituksen luvalla ja sen valvonnan alaisena. Vuonna 2017 Paf-konsernin liikevaihto oli 116,5 miljoonaa euroa, josta voittoa oli 29,4 miljoonaa euroa. Lisätietoa on saatavilla osoitteessa aboutpaf.com.