Suomalaisnainen voitti 3,3 miljoonaa laittaessaan päivällistä

Ahvenanmaalaisen peliyritys Pafin nettipelissä on taas voitettu jättipotti. Tällä kertaa 3,3 miljoonan euron potti meni Lounais-Suomessa asuvalle 50-vuotiaalle naiselle. Voitto tupsahti naiselle Paf.com -sivuston peliautomaatista sillä aikaa, kun hän valmisti perjantain päivällistä.

Arabian Nights -pelin 3 292 926 euron jättipotti voitettiin n. klo 18 perjantai-iltana. Voitto on viidenneksi suurin Pafin historiassa.

‒ Päätin tallettaa vähän rahaa Paf.com -sivuille perjantai-illan iloksi. Muun perheen näppäillessä puhelimiaan keittiössä ajattelin, että olisi ihan hauskaa pelata samalla, kun laitan ruokaa, kertoo iki-onnellinen voittaja.

Nainen kertoo nauttineensa päivällisestä erityisen paljon, mutta nukkuneensa ensimmäisen yönsä miljonäärinä melko huono huonosti. Hän kertoo myös jäädyttäneensä Paf-pelitilinsä heti voiton jälkeen, mikä on myös Pafin suositus. Paf on onnitellut voittajaa henkilökohtaisesti sekä tarjonnut neuvoja ja tukea uudessa elämäntilanteessa.

‒ Haluamme, että rahat koituvat iloksi, ja siksi suosittelemme aina, että voittaja hakeutuu talousneuvonnan piiriin ja että hän pysyttelee nimettömänä. Suosittelemme voittajille myös, että he pitävät voiton jälkeen taukoa pelaamisesta. Tavoitteena on, että meidän asiakkaamme tuntevat olevansa ystävien seurassa, ja siksi pidämme myös suurvoittajiin yhteyttä ja tarjoamme tukeamme niin kauan, kuin siihen tuntuu olevan tarvetta, Pafin markkinointipäällikkö Robert Söderdahl toteaa.

Viime vuonna, 20.1.2013, Pafilla tehtiin uusi maailmanennätys nettiautomaattipelivoitoissa. Tuolloin onnekas pelaaja voitti 17,8 miljoonaa euro Mega Fortune -peliautomaatista. Maailmanennätysvoitto on hyväksytty Guinnessin Ennätystenkirjaan.

Jos haluat lisätietoja, otathan yhteyttä:

Robert Söderdahl
Markkinointipäällikkö
Puh: +358 20 791 2273
S-posti: robert.soderdahl@paf.com

Tiedotuspäällikkö
Puh: +46 729 75 23 26
S-posti: mattias.lindquist@paf.com

Paf on julkisoikeudellinen yhdistys, joka on yli 40 vuoden ajan tarjonnut asiakkailleen turvallisia ja viihteellisiä rahapelejä. Pafin laajaan pelivalikoimaan kuuluvat peliautomaatit, bingo, lotto, pokeri, kasinopelit, taitopelit ja vedonlyönti kilpailukykyisellä vedonlyöntisuhteella internetissä, risteilyaluksilla sekä Ahvenanmaalla.
Vuonna 2012 Pafin liikevaihto oli 117 miljoona euroa, josta hyötytarkoituksiin osoitettu summa oli 19,0 miljoonaa euroa. Paf-konsernissa työskentelee yli 300 työntekijää Maarianhaminassa, Helsingissä, Tukholmassa, Tallinnassa ja Madridissa. Lisää tietoa sivuilta
www.paf.com .