Uusi paf.com asettaa pelaajan etusijalle

Ahvenanmaalainen Paf-peliyritys julkaisee nyt uuden version pelisivustostaan paf.com. Uuden sivuston tarkoitus on tuoda Pafia lähemmäs pelaajia.

Uuden paf.com-sivuston kehittämisen tarkoituksena on ollut käyttäjäystävällisyyden parantaminen ja sisällön tarjoaminen pelaajien yksilöllisten toiveiden, tapojen ja käyttäytymisen perusteella. Sivusto perustuu täysin responsiiviseen alustaan, eli se mukautuu automaattisesti pelaajan käyttämään näyttöön, käytiinpä paf.com-sivulla tietokoneella, tabletilla tai matkapuhelimella.

Tämän täysin responsiivisen sivuston julkaisun myötä Paf saavuttaa ainutlaatuisen aseman verkkopelialalla. Monet pelisivustot tarjoavat yhä täysin erillisen pelikokemuksen sen mukaan, käydäänkö sivulla kiinteällä vai mobiililla laitteella.

”Kansainvälisellä pelialalla myös moni muu Internet-pohjainen toimiala on siirtynyt tietokonekeskeisyydestä mobiiliin toimintaan. Jos tarkastelemme kansainvälistä käyttäjäkuntaamme, mobiililaitteilla pelatut pelit ovat lisääntyneet viimeisten neljän vuoden aikana nollasta yli 50 prosenttiin tietyissä tuoteluokissa ja tietyillä markkinoilla. Kehitys ei kuitenkaan jää tähän, vaan kasvu jatkuu, ja yhä useampi pelaaja käy osoitteessa paf.com mobiililaitteilla. Meistä tämä on jännittävä mahdollisuus, ja siksi päätimme julkaista paf.com-sivustosta täysin responsiivisen alustan, joka antaa käyttäjälle saman elämyksen matkapuhelimella, tabletilla ja tietokoneella”, sanoo Robert Söderdahl, Pafin markkinointipäällikkö.

Pafin uudella sivustolla pelaajalle tarjotaan yksilöidympi ja helpommin navigoitava sisältö Oma Paf -toiminnon avulla. Sisään kirjautuneille pelaajille toiminto tarjoaa pääsyn yksilöityyn sisältöön, kuten suosikkipeleihin, sovellettuihin tarjouksiin, saldohistoriaan ja Pafin vastuullisen pelaamisen työkaluihin. Lisätyn yksilöinnin ja selkeyden tarkoitus on lisätä tietoisuutta omasta pelaamisesta ja siten myös antaa yksilölle paremmat edellytykset vähentää mahdollista ongelmapelaamista.

Pafin asiakkaat Suomessa, Ruotsissa, Espanjassa ja Virossa ovat olleet tärkeässä asemassa Pafin uuden sivuston kehittämisessä. Yhdessä Pafin kehitystiimin kanssa asiakkaat ovat voineet osallistua konseptin kehittämiseen ja suunnittelutyöhön sekä ehdottaa uusia toimintoja.

”Asiakkaamme ovat olleet mukana sekä valmistelutyössä että itse uuden paf.com-sivuston kehittämisessä. Olemme ottaneet huomioon heidän näkemyksensä ja toiveensa toimintojen, pelielämyksen ja tyylin suhteen. Kaksi kuukautta kestäneeseen beta-vaiheeseen osallistui lähes 20 000 asiakasta. Olemme saaneet korvaamatonta palautetta asiakkaiden osallistuessa kehitykseen, ja palautteen avulla olemme laatineet sivustoon monia parannuksia, joita julkaistiin jatkuvasti pelaajillemme testauksen aikana. Asiakkaidemme jatkuva osallistuminen kehitykseen takaa, että paf.com todella asettaa pelaajan etusijalle”, sanoo Pafin tuotekehityksestä vastaava johtaja Andreas Perjus.

Jos haluat lisätietoja, ota yhteyttä:

Robert Söderdahl
Markkinointipäällikkö