Vastuullisen pelaamisen kehittäjämukaan Pafin johtoryhmään

Ahvenanmaalainen peliyritys Paf laajentaa johtoryhmäänsä neljällä uudella jäsenellä. Yrityksen vastuullisen pelaamisen kehittämistä johtava Daniela Johansson on yksi johtoryhmään nostetuista henkilöistä.

Daniela Johanssonin lisäksi johtoryhmän uusiin jäseniin lukeutuvat Pafin pääjuristi Sara Eriksson, asiakaskokemusosaston johtaja Andreas Perjus sekä tekninen päällikkö Tuomas Bergström. Kaikki johtoryhmän uudet jäsenet ovat jo ennestään töissä yrityksessä.

–Vastuullinen pelaaminen on aina ollut yhteisömme kantava voima, mutta Daniela Johanssonin nostaminen johtoryhmään korostaa kunnianhimoista pyrkimystämme entisestään. Nostamalla vastuullinen pelaaminen esiin myös johtoryhmässä varmistamme sen, että asia huomioidaan liiketoimintapäätöksissämme, Pafin viestintäpäällikkö Anders Sims toteaa.

Aiemman ilmoituksemme mukaisesti Paf.comin johtaja Anders Wiklund on jättänyt paikkansa johtoryhmässä. Organisaatiomuutosten myötä johtoryhmän jäsenten lukumäärä nousee seitsemästä kymmeneen.

–On hienoa, että voimme tällä tavoin nostaa esiin omia asiantuntijoitamme. Uuden johtoryhmän koostumus takaa, että Pafin kasvu ja laajentuminen jatkuu, toteaa varatoimitusjohtaja ja HR-päällikkö Johanna Backholm.

Pafin uusi johtoryhmä hyväksyttiin Pafin johtokunnan toimesta torstaina 21. elokuuta 2014. Johtoryhmään kuuluvat nyt seuraavat henkilöt: Anders Ingves (toimitusjohtaja), Johanna Backholm (varatoimitusjohtaja ja henkilöstöpäällikkö), Anders Sims (viestintäjohtaja), Stefan Rumander (markkinointijohtaja), Jukka Nikula (Land & Ship -johtaja), Johan Rothberg (talousjohtaja), Daniela Johansson, (vastuullisen pelaamisen johtaja), Sara Eriksson (pääjuristi), Andreas Perjus (asiakaskokemusosaston johtaja) sekä Tuomas Bergström (tekninen päällikkö).

Lisätiedot:

Anders Sims