Voittaako joku ennätyspotin ennen joulua?

Internetpelien  kautta aikojen suurin jättipotti on nyt tarjolla Mega Fortune -peliautomaatissa. Tämänhetkinen nettivoittojen maailmanennätys tulee rikkoutumaan jonkun voittaessa nyt noin 12 miljoonan euron suuruisen jättipotin.

Ahvenanmaalaisen peliyritys Pafin sivuilla lyödään nyt vetoa siitä, milloin joku voittaa ennätyssuuren potin. Kertoimet viittaavat  siihen, että se tapahtuu vuodenvaihteen jälkeen.

Nykyinen nettipelivoittojen maailmanennätys saavutettiin runsas vuosi sitten Mega Fortune -peliautomaatissa. Samassa pelissä nyt tarjolla oleva päävoitto on nyt kasvanut jopa edellistä ennätysvoittoa suuremmaksi, mutta kukaan ei ole vielä voittanut sitä.

Tällä hetkellä (tiistaina 11. joulukuuta 2012) jättipotti on suurudeltaan runsaat 11,9 miljoonaa euroa ja kasvaa nopeaa vauhtia.

Peliautomaatti, joka on pelivalmistaja Net Entertainmentin valmistama ja ylläpitämä, löytyy myös peliyritys Pafin sivuilta. Pafilla voi nyt myös lyödä vetoa siitä, milloin jättipotti voitetaan.

‒ Tämä on suurin jättipottimme kautta aikojen, joten odotamme jonkun voittavan potin milloin tahansa. Kertoimien mukaan potti voitetaan todennäköisimmin vuodenvaihteen jälkeen, mutta kertoimien mukaan se saattaa hyvinkin tapahtua myös ennen joulua, Pafin PR-päällikkö Anders Sims sanoo.

Kannattaa kuitenkin pitää mielessä, että jättipotit kasvavat sattumanvaraisesti, ja saattaa kestää vielä kauan ennekuin voittaja löytyy.

Keskimäärin Mega Fortune -pelin jättipotit kasvavat 117 päivää ennen kuin ne voitetaan. Tämänhetkinen jättipotti on ollut olemassa jo 187 päivää.

Suuria voittoja Pafin asiakkaille
Pafin asiakkaita on hemmoteltu viime aikoina suurilla jättipoteilla. Viimeisen vuoden aikana peliyrityksen sivuilla on voitettu sekä 8,6 ja 6,9 miljoonan euron voittopotit, jotka ovat maailman kaikkien aikojen toiseksi ja kolmanneksi suurimmat nettipelivoitot.

Aina, kun Pafin asiakas voittaa suuren summan rahaa, tekee peliyritys kaikkensa tukeakseen voittajaa muuttuneessa elämäntilanteessa.

Haluamme, että voitetut rahat tuovat iloa voittajalle, ja siksi tarjoamme voittajalle muun muassa talousneuvontaa sekä suosittelemme, että hän pysyttäytyy nimettömänä ja pitää taukoa pelaamisesta, Anders Sims kertoo.

Haluamme asiakkaittemme tuntevan, että he ovat ystävien seurassa, ja pidämme siksi henkilökohtaisesti yhteyttä suurvoittajiin niin kauan, kuin hän kokee siihen olevan tarvetta.

Tältä näyttävät Mega Fortune -pelin tämänhetkisen jättipotin voittoaikataulukertoimet:

Päivä, jona joku voittaa Mega Firtune -pelin jättipotin:

Ennen 25. joulukuuta 2012: 2.75

26.‒31. joulukuuta 2012: 4.00

1. tammikuuta 2013 tai myöhemmin: 2.00

Täältä löytyvät kertoimet Paf.comilta: https://www.paf.com/betting/?locale=fi_FI#/group/2000060190/category/0

Tietoa kertoimista:

Alhaisemmat kertoimet antavat pienemmän voiton, mutta niillä voittaminen on todennäköisempää.

Esimerkiksi kertoimien ollessa 3.00 voitat kolme kertaa panoksesi verran rahaa, mikäli veikkaat oikein.

Täältä löytyvät kertoimet Paf.comilta: https://www.paf.com/slots/netent/demogame.html?game=megajackpot

Täältä löydät lisätietoja Mega Fortune -pelistä ja pelin jättipottihistoriasta:

Jos haluat lisätietoja, ota yhteyttä:

Anders Sims, Pafin PR-päällikkö
anders.sims@paf.com

+46 8 50 25 15 15

Paf on julkisoikeudellinen yhdistys, joka on yli 40 vuoden ajan tarjonnut asiakkailleen turvallisia ja viihteellisiä rahapelejä. Pafin laajaan pelivalikoimaan kuuluvat peliautomaatit, bingo, lotto, pokeri, kasinopelit, taitopelit ja vedonlyönti kilpailukykyisellä vedonlyöntisuhteella internetissä, risteilyaluksilla sekä Ahvenanmaalla. Vuonna 2011 Pafin liikevaihto oli 96,3 miljoona euroa, josta hyötytarkoituksiin osoitettu summa oli 10,5 miljoonaa euroa. Paf-konsernissa työskentelee yli 300 työntekijää Maarianhaminassa, Helsingissä, Tukholmassa, Tallinnassa ja Madridissa. Lisää tietoa sivuilta www.paf.com .