Pagero ostaa Primelogin parantaakseen palvelua automatisoidulla kulujen hallinnalla

Primelog on johtava maailmanlaajuisten logistiikkaratkaisujen ohjelmistotoimittaja – Primelog auttaa yrityksiä ympäri maailman saamaan logistiikkavirtauksistaan kokonaiskuvan ja hallinnan, niin rahallisesti kuin fyysisesti. Painopisteenä on automatisoida kuljetusten suunnittelu-, toteutus ja kuluanalyysiprosessia, perustuen oikeaan ja reaaliaikaiseen tietoon.

– Jo aiemmin alkaneesta yhteistyöstä johtuen, kummankin järjestelmät ovat jo integroitu ja tuotannossa. Tämän yritysoston myötä asiakkaamme saavat alustan joka mahdollistaa 100%:sti paperittoman toiminnan ja kokonaisvaltaisen kulunhallinnan, niin suorista kuin epäsuoristakin logistiikkakustannuksista. Lisäksi he voivat käsitellä, ei pelkästään tilaus- ja laskusanomiaan, vaan myös muita logistiikkaan liittyviä asiakirjoja, sanoo Bengt Nilsson, CEO, Pagero Group.

– Primelogin asiakkaat saavat käyttämänsä palvelun rinnalle yhteyden logistiikkapalveluntoimittajista koostuvaan maailmanlaajuiseen verkostoon kuten myös muihin Pagero Onlineen liittyneisiin yhteistyökumppaneihin. Monikielinen 24/7 asiakastuki sisältyy automaattisesti palveluun kuten myös verkkolaskuliikennettä koskevien lakivaatimusten noudattaminen (legal compliance), Lena Ridström, CEO, Primelogista sanoo.

Primelog tulee muodostamaan liiketoimintayksikön Pagerossa, fokusoiden kuljetushallintajärjestelmien (transport management systems, TMS) jatkuvaan kehitykseen ja koko hankintaprosessin eri moduulien tukemiseen, kuten sopimushallinta, automaattinen hinta/lasku valvonta, kuluanalyysi ja valtuutus.

– Uuden yhtymän liikevaihto tulee olemaan yli 30 miljoonaa euroa vuonna 2017, investoiden tuotekehitykseen yli 85 000 tuntia vuositasolla, varmistaen näin ollen yli 50 maassa toimivien 20 000 asiakastamme saavan maailmanluokan palvelun käyttöönsä, Bengt Nilsson sanoo.

Tietoa Pagero konsernista:
 15 december 2016Pagero tarjoaa pilvipalveluja maailmanlaajuisille yrityksille, hankinnasta maksuun, tilauksesta maksuun ja logistiikasta maksuun prosessien automatisoimiseen. Kaikki palvelut perustuvat state-of-the-art teknologiaan sekä konttistrategiaan perustuvaan tekniseen alustaan, joka mahdollistaa suuria tietomääriä, laajan verkoston ja saumattoman integroinnin riippumatta käytössä olevasta ERP-järjestelmästä.

Alusta tukee yrityksen koko vastaanotettavaa ja lähetettävää sanomaliikennettä liiketoimintajärjestelmästä verkostoon yhdellä ainoalla yhteydellä. Paikallisten säännöstöjen noudattamiseen panostetaan monissa maissa suuresti kaiken kokoisille yrityksille.

Pagero tarjoaa myös hankinnan jälkeisiin prosesseihin liittyviä lisäarvopalveluita, mahdollistaen oikeellisen tiedon toimituksen ja täysin paperittoman liikenteen tärkeille ERP-prosesseille.

Pagerolla on noin 190 työntekijää ja pääkonttorimme on Göteborgissa sekä paikalliset myyntikonttorit Tukholmassa, Oslossa, Kööpenhaminassa, Helsingissä, Lontoossa, Dublinissa, Roomassa, Madridissa, Pariisissa ja Dubaissa.

Suurimmat palvelumme käyttävät asiakkaamme: Johnson & Johnson, Volvo Car, Hilton, ABB, Hewlett Packard, SKF, Sandvik, GE, Ahlstom, SAS, SAAB, Elektroskandia, Rexel, Securitas, Statkraft, Aibel, Paroc, Lantmännen, Ericsson, SSAB, SCA, Getinge, Elopak, Martin&Servera, Norwegian, Ricoh, Stena ja Schenker.

Yrityksestä

Pagero yhdistää digitaalisesti toiminnanohjausjärjestelmiä toisiinsa. Sähköiset tilaus- ja verkkolaskupalvelumme auttavat yrityksiä tehostamaan toimintojansa läpi koko tilauksesta maksuun prosessin. Palvelumme tarjotaan pilvipalveluina Pagero Online -verkostomme kautta. Palvelumme sopivat kaiken tyyppisille yrityksille, koska ne ovat riippumattomia yrityksen toiminnanohjausjärjestelmästä, koosta, alasta tai transaktio volyymistä. Pagerolla on noin 140 työntekijää ja pääkonttorimme on Göteborgissa sekä paikalliset myyntikonttorit Tukholmassa, Oslossa, Helsingissä, Kööpenhaminassa, Brightonissa, Dublinissa, Madridissa, Roomassa, Alkmaarissa ja Dubaissa. 40 Henkilön vahvuinen tuotekehitystiimimme tekee jatkuvasti työtä kehittääkseen edelleen palveluamme, jotta annamme asiakkaillemme parhaan mahdollisen arvon investoinnilleen. Meillä on yli 20 000 asiakasta 50 maassa ja tavoitamme 1 100 000 yritystä ja organisaatiota ympäri maailman. Lisätietoja osoitteesta www.pagero.fi