Pagero sertifioitu PEPPOL Access Point UK:ssa

Ison-Britannian Crown Commercial Service (CCS) on myöntänyt Pagerolle PEPPOL Access Point sertifikaatin tavoittaakseen NHS:n (National Health Service), joka vastaa julkisesta terveydenhuollosta Isossa-Britanniassa. CCS toimii Britannian valtion toimeksiannosta, tavoitteenaan säästää veronmaksajien kustannuksia ja parantaa hankintaprosessien laatua.

PEPPOL on infrastruktuuri tai verkosto, joka kehitettiin vuonna 2008 helpottamaan julkishallinnon ja toimittajien välisen sähköisen kaupankäynnin alkuun saattamista. Sähköisen kaupankäynnin implementointia pidetään yhtenä tärkeimpänä strategiana auttaa valtion viranomaisia käsittelemään supistettua budjettia toimintatavoitteita rajoittamatta.

NHS käyttöönotti PEPPOL verkoston Department of Health:in toukokuussa 2014 julkaistun eProcurement Strategyn seurauksena. Julkaisussa NHS Trust:ia (NHS:ään kuuluvat organisaatiot) ja tämän toimittajia kehotetaan käyttämään PEPPOL:in ja GS1:n standardeja. PEPPOL:in käyttöönotto minimoi joitakin teknisiä ja kaupallisia esteitä joita sähköisen kaupankäynnin implementointiin liitetään. Näin ollen kaikki toimittajat ja valtion viranomaiset Isossa-Britanniassa hyötyvät sähköisen kaupankäynnin tuomista eduista, lisäten avoimuutta ja vähentäen hallinnointikustannuksia.

– Pagero on toiminut Access Point:ina PEPPOL:issa aina siitä lähtien, kun Norjan julkinen sektori ensimmäisenä käyttöönotti verkoston vuonna 2012. Meidät on myös nimitetty best practice -yhteyspisteeksi Norjassa, Anna Micklewright, Global Head of Sales Healthcare, Pagero UK Ltd:stä sanoo. Lisäksi, me toimimme aktiivisena jäsenenä OpenPEPPPOL:in koordinoivassa toimielimessä ja työryhmissä, ja näin ollen pidämme itseämme PEPPOL asiantuntijoina. Sertifikaatin saaminen on tärkeää tavoitteissamme laajentaa tavoitettavuutta PEPPOL:in kautta ja tämän myötä NHS Trust ja heidän toimittajat saavat luotettavan yhteistyökumppanin NHS:n vaatimusten täyttämiseksi.

Yrityksestä

Pagero yhdistää digitaalisesti toiminnanohjausjärjestelmiä toisiinsa. Sähköiset tilaus- ja verkkolaskupalvelumme auttavat yrityksiä tehostamaan toimintojansa läpi koko tilauksesta maksuun prosessin. Palvelumme tarjotaan pilvipalveluina Pagero Online -verkostomme kautta. Palvelumme sopivat kaiken tyyppisille yrityksille, koska ne ovat riippumattomia yrityksen toiminnanohjausjärjestelmästä, koosta, alasta tai transaktio volyymistä. Pagerolla on noin 140 työntekijää ja pääkonttorimme on Göteborgissa sekä paikalliset myyntikonttorit Tukholmassa, Oslossa, Helsingissä, Kööpenhaminassa, Brightonissa, Dublinissa, Madridissa, Roomassa, Alkmaarissa ja Dubaissa. 40 Henkilön vahvuinen tuotekehitystiimimme tekee jatkuvasti työtä kehittääkseen edelleen palveluamme, jotta annamme asiakkaillemme parhaan mahdollisen arvon investoinnilleen. Meillä on yli 20 000 asiakasta 50 maassa ja tavoitamme 1 100 000 yritystä ja organisaatiota ympäri maailman. Lisätietoja osoitteesta www.pagero.fi