TrustWeaver nimeää Pageron Premium Partneriksi

Pagero on nimitetty TrustWeaverin Premium Partneriksi. Alansa johtava TrustWeaver tuottaa verkkolaskuihin ja muihin liiketoiminnalle olennaisiin asiakirjoihin sovellettavia compliance pilvipalveluja (sääntöjen noudattamisen valvontapalveluja). Nimitys on Pagerolle eduksi monessakin suhteessa, ja edesauttaa markkina-asemamme vahvistumista yhtenä johtavana alv- ja arkistointivaatimukset täyttävänä verkkolaskupalvelujen tarjoajana.

TrustWeaverin Premium Partnerit sitoutuvat integroimaan compliance -palvelun kokonaisuudessaan omaan palvelutarjontaansa. Tämän tuloksena yritykset voivat luottaa siihen, että heidän palvelutarjoajansa käsittelemät verkkolaskut täyttävät kaikki lakivaatimukset koskien muun muassa tietosuojaa, autentikointia, verokäytäntöä ja arkistointia yli 55 maassa.

– TrustWeaverin palvelut ovat keskeisiä komponentteja kaikissa yrityksissä, joissa lakisääteinen compliance toiminto on tärkeä osa yrityksen toimintaa ja olemme ylpeitä tulla nimitetyksi heidän Premium Partnerikseen, sanoo Fredrik Rosenqvist, VP Partner & Alliances, Pagerosta. Olemme työskennelleet yhdessä TrustWeaverin kanssa aina siitä lähtien kun aloitimme verkkolaskupalvelujemme tarjonnan eri maiden välillä ja nimitys on selkeä osoitus siitä, mitä me yhdessä olemme saavuttaneet.

– Nimesimme Pageron Premium Partneriksemme perusteellisen ja monen arvosteluperusteen sisältävän arvioinnin jälkeen. Tarkastelimme muun muassa compliance toimituskykyä, palvelujemme integrointisoveltuvuutta ja toimittajan ymmärrystä alan maailmanlaajuisesta kehityksestä, sanoo Stina Treven, CEO TrustWeaverista. Nimitys viestii selkeästi markkinatoimijoille sen, että Premium Partnerimme eivät pelkästään ole tekniikantoimittajia vaan tarjoavat kokonaisvaltaisia palveluratkaisuja, jotka tuovat asiakkaille merkittäviä liiketoiminnallisia hyötyjä.

Tietoa TrustWeaverista
TrustWeaver tuottaa verkkolaskuihin ja muihin liiketoiminnalle olennaisiin asiakirjoihin sovellettavia pilvipohjaisia compliance palveluja yli 50:ssä maassa. Yhden teknisen alustan kautta ja ainutlaatuisen Compliance Map TM -konseptin ansiosta, yli 60 maailman johtavaa B2B -palveluntoimittajaa verkostossamme, voivat tarjota asiakkailleen oikeusturvallisia palveluratkaisuja, lainsäädännön muutoksista riippumatta. TrustWeaverin ainutlaatuinen palveluyhdistelmä koostuu niin oikeudellisista kuin teknisistä komponenteista, mahdollistaen nykyaikaisille organisaatioille toiminnanohjausjärjestelmien, työnkulun, arkistoinnin ja B2B-vakauttamisstrategioiden hyödyntämisen, taaten kansallisten ja alueellisten sääntöjen noudattamisen. TrustWeaver perustettiin vuonna 2001 ja pääkonttori sijaitsee Tukholmassa. Lisätietoja osoitteesta www.trustweaver.com

Yrityksestä

Pagero yhdistää digitaalisesti toiminnanohjausjärjestelmiä toisiinsa. Sähköiset tilaus- ja verkkolaskupalvelumme auttavat yrityksiä tehostamaan toimintojansa läpi koko tilauksesta maksuun prosessin. Palvelumme tarjotaan pilvipalveluina Pagero Online -verkostomme kautta. Palvelumme sopivat kaiken tyyppisille yrityksille, koska ne ovat riippumattomia yrityksen toiminnanohjausjärjestelmästä, koosta, alasta tai transaktio volyymistä. Pagerolla on noin 140 työntekijää ja pääkonttorimme on Göteborgissa sekä paikalliset myyntikonttorit Tukholmassa, Oslossa, Helsingissä, Kööpenhaminassa, Brightonissa, Dublinissa, Madridissa, Roomassa, Alkmaarissa ja Dubaissa. 40 Henkilön vahvuinen tuotekehitystiimimme tekee jatkuvasti työtä kehittääkseen edelleen palveluamme, jotta annamme asiakkaillemme parhaan mahdollisen arvon investoinnilleen. Meillä on yli 20 000 asiakasta 50 maassa ja tavoitamme 1 100 000 yritystä ja organisaatiota ympäri maailman. Lisätietoja osoitteesta www.pagero.fi